مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

فعالیت گسترده تشکل های جوان در بحران کرونا/ سمن‌های جوان خود را با نیازهای جامعه وفق دادند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۴:۱۹
کد خبر: ۹۸۴۸۹۱
فعالیت گسترده تشکل های جوان در بحران کرونا/ سمن‌های جوان خود را با نیازهای جامعه وفق دادند
سجاد سالک با اشاره به تغییر در برنامه های هفته جوان از فعالیت گسترده سازمان های مردم نهاد در ایام کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات سازمان‌های مردم نهاد در هفته جوان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برخلاف سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه این هفته اجرایی نشده است.

او افزود: با این وجود همچون سال گذشته که درگیر سیل بودیم، برنامه‌های هفته جوان به ارائه خدمات معطوف شد و فعالیت تشکل های جوان به بحث کرونا اختصاص پیدا کرد.

سالک با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد از روزهای اولیه سال نو فعالیت اصلیشان را در قالب کمک به مسئولان بهداشت و درمان کشور معطوف کرده بودند، تصریح کرد: تشکل های جوان در ایام کرونایی به تولید ماسک، گان، مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی پرداختند و برخی از این اقلام را در مناطق محروم به صورت رایگان ارسال کردند. همچنین ارائه آموزش های بهداشتی به مردم از دیگر اقدامات بوده است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت:  پویش‌ها و کمپین‌هایی راه‌اندازی شده تا سبب پیشگیری از انتقال ویروس به افراد شود. برای مثال تشکیل کمپین سیزده بدر، در خانه می‌مانیم، کمپین حمایت از پاکبانان با هدف کاهش رهاسازی زباله‌های بهداشتی و عفونی در سطح شهر از آن جمله است که سازمان‌های مردم نهاد در شهرهای مختلف آنان را پیگیری کرده اند و همچنان در حال فعالیت هستند.

او افزود: در روزهای کرونایی سازمان‌های مردم نهاد به طراحی و برگزاری برخی بازی‌ها و مسابقات خانگی پرداختند تا بتوان در قطع چرخه سرایت ویروس کرونا اقدامات مناسبی انجام دهند.

سالک در پایان با اشاره به دیگر اقدامات تشکل های جوان اظهار کرد: طی یک ماه اخیر اقدامات سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با کرونا مناسب ارزیابی شده است. این در حالی است که سازمان‌های مردم نهاد در حال انجام دیگر اقدامات بودند، اما توانستند خودشان را با نیاز اصلی جامعه وفق دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز