رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی شهرداری تهران خبر داد:

استفاده از جوانان و بانوان متخصص و توانمند در سمت‌های مدیریتی موسسه علمی و کاربردی شهرداری

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۸:۱۰
کد خبر: ۹۸۵۰۴۹
رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی شهرداری تهران از روسای مراکز آموزشی وابسته به این موسسه خواست تا در سمت‌های مدیریتی مراکز به خصوص مدیریت‌های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی از نیروهای جوان و بانوان متخصص و توانمند استفاده کنند و تاکید کرد: موسسه باید بتواند یک جهش خوبی را در سال جدید تجربه کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلسه شورای معاونین، مدیران و روسای مراکز موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران در اولین روز کاری سال جدید در حالی برگزار شد که در این جلسه، یک معاون و دو مدیر جدید در این موسسه معرفی شدند و راهکارهای ارتقای سازمانی و کیفیت آموزشی در سال 1399 بررسی شد.

سید رحیمابوالحسنی، رئیس موسسه، در این جلسه، شرایط بیماری کرونا و تعطیلی موسسات آموزش عالی در کشور را موقعیت حساسی دانست و گفت: در راستای تدابیر کلی دانشگاه علمی و کاربردی بایدآموزش‌های مجازی و انجام فرآیندهای آموزشی دانشجویان در این شرایط به سرعت پیگیریشود و نبایدوقفه‌ای در امر آموزش ایجاد شود.

وی همچنین موضوع حضور پرسنل موسسه در این ایام را با توجه بخشنامه‌های شهرداری تهران، وزارت علوم و ستاد مقابله با کرونا به بحث گذاشت، و از مدیران خواست تا حداکثر مراقبت‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت کارکنان مورد نظر داشته باشند.

ابوالحسنی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران و کارکنان این موسسه در سال 98 تقدیر کرد و خطاب به روسای مراکز وابسته و معاونان این موسسه گفت: یکی از موضوعاتی که برای ارتقای سازمان و افزایشبهره‌وری باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از نیروهای جوان، خوش ذوق، توانمند و شایسته است.

وی ادامه داد: شایسته‌سالاری اصل اساسی در بکارگیرینیروهاست اما استفاده از نیروهای جوان و نیز بتوانند متخصص می‌تواندیک جهش بزرگ در فعالیت‌ها ایجاد کند. باید به نیروهای جوان فرصت داد تا با خلاقیت، انگیزه و نیروی جوانیفرصت‌های جدیدی را در موسسه خلق کنند.

رئیس موسسه علمی و کاربردی شهرداری تهران همچنین به موضوع پیشرفت و ارتقاء ساختاری و نیروی انسانی و سامان دهی موسسه در سال گذشته کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی که از سال گذشته به طور جدی پیگیری شده و این پیگیری همچنان ادامه دارد، موضوع تاسیس دانشکده شهر و نیز بهبود و ارتقاء ساختار و روشها و نظام بخشی است که در همین راستا، هم تفاهم‌نامه‌های با دانشگاه‌های برتر کشور منعقد شد و هم از نظرات و ایده‌هایصاحب‌نظران ایرانی در کشورهای برتر دنیا در این خصوص دریافت شد.

ابوالحسنی رویکرد مهم موسسه را در سال جدید بازگرداندن آن به کارکرد صحیح دانست و گفت: جایگاه موسسه در تبیین علوم مهارتی مرتبط با شهر باید مورد توجه قرار گیرد و به طور جدی ارتقای کیفیت آموزشی مدنظر قرار گیرد. در همین راستا، تشکیل اتاق فکر با حضور مدیران و صاحب نظران و اساتید موسسه و تولید اندیشه و کار در جهت بهبود روشها و برنامه ها بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: موسسه باید به یک نهاد علمی و دارای اعتبار علمی تبدیل شود و رویه‌های گذشته که منجر به بی‌اعتباری آن شده، باید اصلاح شود.

در ادامه این جلسه اشتری، معاون آموزشی موسسه علاوه بر ارائه گزارشی از مکاتبات با دانشگاه جامع علمی-کاربردی، نحوه برگزاری کلاسهای مجازی، فرآیند انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویانجدیدالورود و لزوم تعیین تکلیف برخی از امور معوقه از سال گذشته را برای حضار تبیین و بر ضرورت پیگیری امور اداری دانشجویان در ایام تعطیلی تاکید کرد.

سپس روسای مراکز چهارگانه به ارائه گزارشی از نحوه حضور پرسنل  و همچنین وضعیتخدمت‌رسانی به دانشجویان پرداختند. همچنین صادقی، رئیس مرکز علمی و کاربردی نوسازی و شهر هوشمند از تهیهزیرساخت‌های لازم در حوزه آموزش مجازی در صورت ادامه تعطیلی دانشگاهها توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران خبر داد.

در پایان این جلسه ناصر محمودی‌فر به عنوان معاون جدید مالی و اداری موسسه، ذبیح‌الله زارع به عنوان مدیرآموزش‌های سازمانی و محسن واشقانی فراهانی به عنوان مشاور رئیس و مدیربرنامه‌ریزی موسسه معرفی شدند و از مدیران قبلی نیز تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز