رئیس پلیس امنیت اقتصادی:

کشف بیش از ۲۰۰ هزارعدد تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ساعت گذشته

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۷:۰۵
کد خبر: ۹۸۶۰۲۵
کشف بیش از ۲۰۰ هزارعدد تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ساعت گذشته
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش ۲۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مقیمی به تشریح عملکرد قرار گاه مبارزه با قاچاق در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و افزود: طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی همچنان ادامه داشته و در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها؛ ۲۰۰ هزار و ۷۶۱ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۱۸ هزار و ۷۵۰ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۷۲۶ عدد انواع ماسک، ۱۵ هزار و ۲۸۵ عدد مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۲۰۴ مرکز متخلف عرضه تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، افزود: در این رابطه ۶۴ محتکر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و متعهد کشور که در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی کمک شایانی به پلیس کرده اند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز