توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های معلولان ساکن در منطقه ۱۹ و روستاهای حریم

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۵:۱۶
کد خبر: ۹۸۷۸۸۹
توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده‌های معلولان ساکن در منطقه ۱۹ و روستاهای حریم
100 بسته بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و حمایت از خانواده های آسیب پذیر منطقه 19 توزیع شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این بسته ها شامل مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست، ماسک و دستکش است که توسط اداره کل سلامت تهیه و  بین خانواده های معلولین در حال توزیع است.

به گفته وی بسته های بهداشتی بین محلات سیزده گانه و روستاهای حریم نواحی 4 و 5 با اولویت خانواده های دارای چند معلول و کم برخوردار توزیع شده است.

این معاون در ادامه از تجربه نگاری مسئولین خانه های سلامت در برنامه های پیشگیری از شیوع کرونا خبر  داد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از این بیماری از جمله آموزش های مجازی، تشکیل شورای سلامت مجازی، ارائه خدمات مشاوره تلفنی کاهش استرس و دیگر فعالیتها، تجربیات مثبت و منفی مسئولان خانه های سلامت در این زمینه به منظور بهره‌مندی از این تجارب در موارد بحران های مشابه به صورت هفتگی  ثبت و به اداره کل سلامت ارسال می شود.

فریدی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در کنار تمام مسائل و مشکلاتی که به همراه داشت موجب افزایش  همدلی بین شهروندان شده به طوریکه اقدامات خودجوش و داوطلبانه همچون کمک به ضدعفونی کردن محلات، همکاری در تولید ماسک و گان از جمله موارد مثبتی است که در این مواقع بحرانی انجام شده است.

براساس این گزارش تمام تجربیات مسئولین خانه های سلامت در کتابچه ای توسط اداره کل سلامت در مبارزه با ویروس کرونا ، چاپ و به بهترین تجارب هدایایی اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز