رئیس پلیس راه راهور ناجا:

افزایش ۵۰ درصدی ترددها در سطح کشور/ احتمال کاهش ترددهای جاده‌ای با آغاز ماه رمضان

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۵:۱۸:۴۳
کد خبر: ۹۹۲۳۳۱
افزایش ۵۰ درصدی ترددها در سطح کشور/ احتمال کاهش ترددهای جاده‌ای با آغاز ماه رمضان
سردار سیدتیمور حسینی با اشاره به محورهای پرتردد کشور گفت: محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهرها بیشترین حجم ترافیک را دارند که محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی تهران، در رتبه نخست ترافیک قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پس از لغو محدودیت‌های جاده‌ای در اول اردیبهشت ماه سال جاری،  شاهد تصاویری از ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی کشورمان بودیم.

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا، در این خصوص گفت: پس از لغو محدودیت‌ها، حدود 50 درصد حجم ترددها در کل کشور افزایش یافته است. این میزان تردد پیش‌بینی می‌شد به همین دلیل تدابیر لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است.

او افزود: گرچه ترددهای اوایل اردیبهشت امسال نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش داشته اما نسبت به ایام طرح فاصله‌گذاری شاهد افزایش‌هایی بودیم و این امر طبیعی قلمداد می‌شود.

سردار سیدتیمور حسینی با اشاره به سایر محورهای پرتردد کشور گفت: محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهرها بیشترین حجم ترافیکی را دارند که در رتبه نخست ترافیک محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی تهران قرار دارد و حجم تردد در آن ها بسیار زیاد است.

به گفته او پیش‌بینی می‌شود مسیرهای منتهی به اصفهان و مشهد نیز بار ترافیکی سنگینی را در آخر هفته تجربه کنند.

او افزود: پیش‌بینی ما این است که با شروع ماه رمضان از حجم ترددها کاهش می‌یابد و جاده‌های کشور دیگر بار ترافیکی نداشته باشند.

سردار سیدتیمور حسینی در پایان با اشاره به ترافیک در جاده‌های شمال کشور گفت: حجم ترافیک جاده‌های شمال کشور نسبت به ماه گذشته اندکی بیش از 50 درصد افزایش یافته است و هم پیش‌بینی می‌شود با آغاز ماه مبارک رمضان کاهش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز