بازگشایی بوستان‌های تهران

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۹۹۲۳۴۴
بازگشایی بوستان‌های تهران
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اعلام کرد: از صبح امروز(۴ اردیبهشت) تمامی بوستان ها و پارک های پایتخت به روی شهروندان بازگشایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی محمدمختاری، گفت: عصر دیروز ابلاغیه بازگشایی بوستان ها را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کردیم و صبح امروز این بخشنامه، اجرایی شد.

وی در مورد اقدامات شهرداری تهران برای کنترل شیوع کرونا در بوستان های پایتخت نیز تاکید کرد: در این زمینه براساس پروتکل وزارت بهداشت عمل می کنیم و بازگشایی بوستان ها تنها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر است.

به گفته این مقام مسئول، براین اساس از ایجاد تجمع در پارک ها جلوگیری شده و از سوی دیگر روزانه سه بار تمامی مبلمان، زمین های بازی، مراکز اسکان کارگری، سطل های زباله، نیمکت ها، ست های بدنسازی و اِلمان های پارک ها سه بار ضدعفونی می شود.

وی افزود: نیمکت ها و مبلمان بوستان های تهران نشانه گذاری شده و بر روی یک نیمکت سه نفری نهایتا ۲ نفر مجاز به نشستن هستند.

مختاری بابیان اینکه پلاکارد رعایت اصول بهداشتی در ورودی پارک ها نصب شده، یادآور شد: همچنین هر یک ساعت یکبار اصول خود مراقبتی در مقابل ویروس کرونا از طریق بلندگوهای پارک ها اطلاع رسانی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز