سرقت لوازم خودرو مقابل چشمان پلیس

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۹۲۳۹۹
سرقت لوازم خودرو مقابل چشمان پلیس
فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو در منطقه اتابک خبر داد و گفت: این متهم در گشت زنی های انتظامی شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حمید رضا عبدالملکی، گفت: دوم اردیبهشت ماه امسال ماموران قرارگاه گشت انتظامی شرق یگان امداد پلیس پایتخت در حال گشت زنی در محله اتابک بودند که شهروندی به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت، دقایقی پیش فردی را در حال سرقت لوازم داخل خودرو مشاهده کرده است. بلافاصله به سرقت او با سر و صدا اعتراض و مانع سرقت شده است. سارق سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید خاکستری رنگ شده و از گریخته است.

فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت گفت: بلافاصله گشت انتظامی این قرارگاه برای مهار سارق وارد عمل شدند و پس مدتی گشت زنی و کنترل ورودی و خروجی محدوده محل سرقت، موفق شدند خودرو موصوف را که در کنار خیابان پارک شده بود، مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت: مراقبت های ویژه پلیسی از خودروی موصوف آغاز تا اینکه راننده خودرو قصد سوار شدن بر آن را داشت که ماموران گشت انتظامی یگان امداد موفق شدند متهم را دستگیر و تعدادی اموال سرقتی از قبیل ضبط، باند و غیره از داخل خورو کشف کنند.

فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی با اشاره به اینکه متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم به همراه خودروی سواری پراید توقیفی و اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری محل قرار گرفت.

سرهنگ عبدالملکی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت شهروندان با اخلال گران نظم امنیت برخورد قاطع ای خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز