امتحانات دانشجویان چگونه برگزار می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۴:۵۴:۲۹
کد خبر: ۹۹۲۹۵۱
امتحانات دانشجویان چگونه برگزار می‌شود؟
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها توضیح ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناگهانی دانشگاه‌ها، ادامه مسیر آموزشی به‌صورت مجازی، پیامدها و سختی‌هایی را برای دانشجویان و سیستم آموزشی به‌همراه داشت.

در حال حاضر امتحانات میان‌ترم و پایانی دانشگاه‌ها تبدیل به یکی از دغدغه‌ها شده است. نبود زیرساخت‌های لازم برای برگزاری امتحانات مجازی و ضعف اینترنت و برخی دیگر از حواشی آن، برگزاری امتحانات دانشگاهی به صورت مجازی را دور از ذهن می کند.

در همین راستا، علی خاکی صدیق، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا درباره نحوه برگزاری امتحانات گفت: اگر تا زمان امتحانات، ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها را بدهد و دانشگاه‌ها هم بتوانند شرایط حضور را فراهم کنند، امتحانات حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: اگر شرایط برگزاری امتحانات حضوری وجود نداشته باشد، راهکارهای دیگری پیش‌بینی شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تاریخ برگزاری امتحانات گفت: تقویم آموزشی در اختیار دانشگاه‌ها قرار دارد و آنها می‌توانند یا به موقع امتحانات را برگزار کنند یا به زمان دیرتر موکول کنند.

خاکی صدیق درباره تمهیداتی که برای برگزاری امتحانات مجازی اندیشیده شده است، گفت: اگر قرار باشد امتحانات به شکل الکترونیکی برگزار شود، طبق پروتوکل‌های موجود، عمل می‌کنیم تا امکان تقلب به حداقل برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز