باران تا چه زمانی در ایران ادامه دارد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۴:۰۲
کد خبر: ۹۹۳۴۳۱
باران تا چه زمانی در ایران ادامه دارد؟
کارشناس هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خانم معصومه احمدی، با اعلام این خبر افزود: امروز در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی شاهد بارش باران و در برخی نقاط نیز وزش باد شدید، لحظه‌ای و رعد و برق و در مناطق مستعد نیز پدیده تگرگ نیز خواهیم داشت.

وی گفت: برای برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه و بخش‌هایی از استان همدان، مرکزی و در ارتفاعات دامنه‌های زاگرس مانند چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌های غربی استان اصفهان و شمال شرق استان خوزستان و در نواحی مرکزی در بخش‌هایی از استان یزد و همین طور بخش‌هایی از کرمان فعالیت این سامانه بارشی را مشاهده کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در ساعات بعدازظهر در سواحل دریای خزر بارندگی‌ها شدت می‌گیرد و در ارتفاعات البرز نیز بارندگی از جمله در تهران، قزوین، البرز و در بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

خانم احمدی گفت: برای فردا نیز این سامانه بارشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بر شدت بارش‌ها در بخش‌هایی از شمال و در ارتفاعات زاگرس افزوده می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد برای روز‌های میانی هفته نیز وزش باد نسبتا شدید باعث وقوع پدیده گرد و خاک در برخی مناطق شرقی و حتی در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز نیز آسمان تهران ابری است و در برخی ساعات بارندگی در پایتخت خواهیم داشت که به همراه وزش باد خواهد بود و دما در گرم‌ترین زمان به ۲۱ درجه می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز