کشف ۲۵کیلو هرویین از برادران قاچاقچی

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۵:۰۳
کد خبر: ۹۹۳۷۸۹
کشف ۲۵کیلو هرویین از برادران قاچاقچی
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف 25 کیلو هرویین در عملیات ظهر دیروز پلیس پایتخت و پلیس ویژه غرب استان تهران و دستگیری 2 برادر قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر ویژه غرب استان تهران با همکاری برادرش به تازگی مقداری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهش در تهران منتقل کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت متهمان، در شاخه ای دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مخفیگاه متهمان در یکی از محلات عبدل آباد تهران می باشد و محموله خریداری شده را در مخفیگاهشان دپو و مترصد توزیع آن در سطح شهر تهران می باشند.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و هماهنگی با مقام قضائی، تیمی از ماموران عملیات این پلیس با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب تهران، مخفیگاه متهمان را تحت کنترل در آوردند و پس از اطمینان از حضور آنان در مخفیگاهشان در یک اقدام ضربتی هر دو برادر دستگیر و در بازرسی از آن مکان 25کیلو و 500گرم هروئین و مقادیری آلات مصرف مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهمان و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز