فروش ماسک‌های سرقتی

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۹۹۶۹۴۲
فروش ماسک‌های سرقتی
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو و کشف 200 فقره سرقت گفت: ماسک های ربوده شده از صندوق عقب یکی از خودروها و فروش آنها، سارقان را به دام انداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "حمدالله علیزاده" گفت: بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری پرونده ای تحت عنوان سرقت از صندوق عقب یک دستگاه خودروی سمند به همراه دستگیری یک متهم به نام " جمشید " جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری 109 بهارستان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: براساس اظهارات شاکی، وی ساعت 4 بعد از ظهر در حوالی میدان بهارستان خودروی خود را برای انجام کاری پارک کرده و در زمان مراجعت، متوجه می شود درب صندوق عقب تخریب شده و محتویات صندوق عقب که حاوی 12 هزار عدد ماسک بهداشتی  به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

سرهنگ علیزاده افزود:  پس از ثبت اظهارات شاکی ، پرونده جهت ادامه رسیدگی به دایره مبارزه با سرقت لوازم و محتویات خودرو ارجاع شد و جمشید در بازجویی های انجام شده ضمن قبولی بزه انتسابی و سرقت از شاکی به کارآگاهان گفت : با تخریب قفل صندوق عقب خودروی شاکی اقدام به سرقت ماسک ها کردم که 6 هزار عدد را به صورت خرده فروشی به افراد رهگذر فروختم و الباقی نیز در منزل همدستم به نام " یاسر " است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی سوابق متهم متوجه می شوند وی دارای چندین فقره سابقه دستگیری به جرم سرقت است تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 200 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو به ارزش 400 میلیون تومان با همدستی یاسر و مجید در محدوده خیابان های بهارستان - جمهوری – ایران  و.... نیز معترف شد.

به گفته علیزاده، با اقدامات پلیسی، مخفیگاه مجید در خیابان شوش شناسایی و با هماهنگی قضائی، چهارم اردیبهشت ماه متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی ها به همدستی با جمشید و همچنین خرید اموال مسروقه اعتراف کرد؛ در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی مجید در میدان بهارستان شده و وی را نیز دستگیر کردند که در نهایت در بازجویی های خود به 200 فقره سرقت با همکاری سایر متهمان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: براساس دستور مقام قضائی از مخفیگاه یاسر بازرسی به عمل آمد که یک دستگاه موتورسیکلت باکسر مسروقه به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز