در کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج شهر تهران:

با احداث بازار چند منظوره خدماتی در منطقه ۱۹ موافقت شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۹:۱۷
کد خبر: ۹۹۷۵۶۷
با احداث بازار چند منظوره خدماتی در منطقه ۱۹ موافقت شد
جلسه کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج شهر تهران با حضور اعضـــاء‌، نورزاده مدیرکل شهرسازی و طرح های شهری، به مـــــــدیریت علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنـــــــج شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانسی تشکیل شـــــــد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلسه کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج شهر تهران با حضور اعضـــاء‌، نورزاده،مدیرکل شهرسازی و طرح های شهری، به مـــــــدیریت علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنـــــــج شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانسی تشکیل شـــــــد.

 در این جلسه موضوع احداث یک مجموعه اداری-تجاری به همراه مرکز سورت، بسته بندی و نگـــهداری کـــــالا در زمینی به مســـــــاحت 10 هکتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از توضیحات شهردار منطقه 19 و مشاور تهیه کننده طرح، با موضوع مورد تقاضا در 9 طبقه موافقت شد.

در ادامه جلسه به موضوع اراضی 4 هکتاری محله شهید رجائی منطقه 18 رسیدگی شد و پس از توضیحات مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران مبنی بر ضرورت احداث پروژه مسکونی به منظور تأمین مسکن جایگزین بافت فرسوده، تصمیمات مقتضی گرفته شد. 

هم چنین در این جلسه موضــــوع 5 پرونده از 62 پرونده با نوعیت باغ که پرداخت عوارض آنها در سنوات گذشته صورت گرفته، مطرح و پس از توضیحات مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران تصمیم لازم گرفته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز