فرمانده یگان انتظامی مترو تهران خبر داد:

دستگیری ۴۱۵ خرده فروش در مترو تهران

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۶:۰۲:۰۱
کد خبر: ۹۹۷۹۲۴
دستگیری ۴۱۵ خرده فروش در مترو تهران
سرهنگ سعید عطاالهی از دستگیری 415 خرده فروش مواد مخدر در مترو تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از معضلاتی که این روزها متروی تهران را درگیر خود کرده  مسئله سکونت برخی افراد بی خانمان و مصرف کنندگان موادمخدر در ایستگاه های رو باز مترو در جنوب شهر است که در علاوه بر ظاهر نامطلوب خود می تواند تبعات ناخوشایند و تلخی نیز داشته باشد.

سرهنگ سعید عطاالهی، فرمانده یگان انتظامی مترو تهران، در این خصوص گفت: اصلی‌ترین وظیفه پلیس مترو برقراری امنیت در ایستگاه‌ها، مبادی ورودی و خروجی و سطح ایستگاه مترو است.

او افزود: پلیس مترو تمامی تخلف‌ها و جرم‌های رقم خورده در این حوزه ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سرهنگ عطاالهی بیان کرد: تیم‌های اطلاعاتی پلیس مترو افرادی که در ایستگاه‌های سر باز مترو اقدام به مصرف مواد مخدر و خوابیدن کنار ریل‌ها می‌کنند، جمع‌آوری کرده و غالب این افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران در زمینه تشریح عملیات‌های این واحد پلیسی اظهار کرد: از مهرماه سال 98 تا پایان فروردین ماه 99 تعداد 1010 نفر از افراد معتاد و کارتن خواب و متجاهر که در مترو و اطراف آن حضور داشتند، جمع آوری و سامان دهی شدند. این افراد در کنار معابر، ریل‌ها و ایستگاه‌های مترو منجر به ناامنی و مشکلات دیگری شدند که در حال حاضر دستگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی در راستای تبیین مبارزه با توزیع مواد مخدر در ایستگاه‌های مترو گفت: از سوی دیگر مامورین مبارزه با مواد مخدر یگان انتظامی مترو تهران در راستای مقابله با توزیع موادمخدر در مترو تهران در 7 ماه اخیر موفق به دستگیری 415 خرده فروش در سطح مترو تهران شدند.

سرهنگ عطاالهی در خصوص همکاری‌های پلیس مترو با مجموعه شهرداری برای آگاهی سازی شهروندان گفت: با اتکا به ظرفیت‌های مترو و با توجه به همکاری که با مجموعه شهرداری تهران داشتیم، آموزش همگانی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران همکاری سازنده‌ای با مجموعه پلیس داشته است.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران در پایان با تاکید بر ضرورت آموزش در راستای پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد:  نصب بنر و پوسترهای آموزشی در سطح مترو برای ارتقای آگاهی مردم انجام می‌شود که از جمله مهم‌ترین اقدامات این مجموعه است و غالب ایستگاه‌های مترو تهران را پوشش می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز