کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در رودان

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۹:۵۳
کد خبر: ۹۹۹۴۶۵
کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در رودان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری 30 میلیاردی و دستگیری 3 نفر از عاملان زمین خواری در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان رودان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تصرف اراضی اجاره ای در یکی از بخش های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس آگاهی مشخص شد تمام اراضی اجاره ای به مدت معین در یکی از محلات شهرستان رودان به مساحت 30 هکتار به ارزش 30میلیارد ریال به صورت غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب تصرف شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی 3 نفر از عاملان زمین خواری را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی وقفی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز