آقا محمدی در گفتگو با برنا:

نطق روحانی قابل قدردانی است/ ارتقای سطح روابط با انگلستان به مصلحت نیست

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۹:۱۳
کد خبر: ۲۲۵۷۸۸
نطق روحانی قابل قدردانی است/ ارتقای سطح روابط با انگلستان به مصلحت نیست
اقا محمدی گفت: کامرون به دلیل صحبت‎های مداخله‎گرایانه و توهین‎آمیز خود از ایران عذرخواهی کند.

عضو کمیسیون امنیت‎ملی و سیاست خارجی مجلس، ابراز کرد: کامرون باید به دلیل صحبت‎های مداخله‎گرایانه و توهین‎آمیز خود از ایران عذرخواهی کند.

ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به سفر رییس‏جمهوری برای شرکت در شصت‎ونهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ابراز کرد: موضع گیری دکتر روحانی را در کل مثبت دیدم و وی توانست با بیان پرسش‎هایی غرب را به چالش بکشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز کرد: در نشست‎هایی که رییس‎جمهوری در حاشیه نشست مجمع عمومی انجام داد مواضع قاطعی نیز بیان شد که قابل قدردانی است.

وی با اشاره به صحبتهای رییس جمهوری در باره مبارزه با افراطی گری و تروریسم گفت: رییس جمهوری در آن مجمع به جهانیان فهماند که این گروه های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره و دیگران توسط برخی از کشورهای غربی به وجود آمده اند و گفت اگر قرار است که با تروریسم مبارزه شود باید تمام گروه های تروریستی مبارزه کرد.

وی افزود: اگر غرب ائتلافی بر ضد داعش تشکیل داده مشخص است که هدف اصلی آنان مبارزه با گروه های تروریستی نیست و هدف دیگری را دنبال می‎کنند. ماهیت این گروه ها در جهان را غربیها به وجود آورده اند و اکنون آنان باید بدانند که این گروه ها با چهار تا بمب از میان نمی روند.

وی با اشاره به صحبت‎های کامرون، نخست‌وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل، ابراز کرد: این مقام انگلیسی باید به دلیل صحبت‎های مداخله گرایانه و توهین آمیز خود از ایران عذرخواهی کند.

وی افزود: در همین باره کمیسیون امنیت ملی بیانیه ای را صادر کرده است تا عذرخواهی رسمی این کشور از ایران ارتقای سطح روابط ایران با این کشور به مصلحت نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز