نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کرمانشاه فعال شدن منطقه آزاد است

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۷:۰۱
کد خبر: ۲۵۳۵۶۶
تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کرمانشاه فعال شدن منطقه آزاد است
سیدفتح‌الله حسینی: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی استان کرمانشاه فعال کردن منطقه آزاد است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، سیدفتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 23 دیماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بر اساس آمارهای اخیر از سوی مرکز آمار، با کمال تأسف استان کرمانشاه به عنوان استانی که بیشتری آمار بیکاری را به خود اختصاص داده، شناخته شده است، برای رفع این مصیبت بزرگ چه برنامه‌ای دارید و کابینه شما چه اقداماتی انجام داده‌اند؟


وی ادامه داد: ضمن تشکر از اقدامات رئیس‌جمهور باید گفت راه‌آهن کرمانشاه به خسروی با این حرکت لاک‌پشتی چه زمانی به پایان می‌رسد، از طرف دیگر دولت باید درباره پرداخت حق مرزی کارکنان دستورات لازم را بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به جهانگیری، اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی استان کرمانشاه فعال کردن منطقه آزاد است، از طرف دیگر نظام جمهوری اسلامی اصولی دارد که برای این اصول هزاران شهید خون داده‌اند، حال هیچ کسی با هیچ بهانه‌ای حق عبور از این اصول را ندارد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب خاطر نشان کرد: امام (ره) فرمودند که هر وقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید که راه شما اشتباه است، از این‌رو تا فرصت است خود را اصلاح کنید و به دامن ملت بر گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز