نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

واحدهای عقیدتی سیاسی به جوانان سپرده می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۲۵
واحدهای عقیدتی سیاسی به جوانان سپرده می‌شود
حجت الاسلام محمد کدخدایی گفت: در طرح تغییر تحول در سازمان عقیدتی سیاسی بحث جوان‌گرایی مورد توجه قرار گرفته است تا تجربه‌های موفق ابتدای انقلاب تکرار شود.

حجت‌الاسلام محمد کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا درباره لزوم توسعه بخشی واحدهای عقیدتی سیاسی در سطح نیروهای مسلح و به‌ویژه بسیج گفت: انقلاب ما انقلابی عقیدتی بود و جنگی که دشمن در مقابل ما به راه انداخته نیز جنگی ضد عقیدتی است.

وی با بیان اینکه باید به مبانی دینی و عقیدتی جوانان ایران اسلامی عمق‌بخشی کنیم، افزود: هر مقدار که بر روی این مساله کار کنیم در مقابله با دشمن نیز قوی‌تر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وظایف واحدهای عقیدتی سیاسی، خاطرنشان کرد: کاری که عقیدتی سیاسی‌ها انجام ‌می‌دهند کاری زیر ساختی است، چون هر مقدار که مبانی قوی باشد، بصیرت نیز بالاتر می‌رود و جامعه می‌تواند در مسیری صحیح از آن استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مبانی عقیدتی نیروها پایین باشد قطعاً در بصیرت‌دهی به جامعه نیز دچار مشکل می‌شوند، تصریح کرد: به همین دلیل کار عقیدتی سیاسی بسیار مهم و قابل تامل است.

حجت الاسلام کدخدایی همچنین با اشاره به طرح تغییر تحول در سپاه درباره شیوه این تغییر در سازمان بسیج مستضعفین و به ویژه واحدهای عقیدتی سیاسی گفت: قطعاً بر اساس سلسله مراتب، این تحول در سازمان‌های عقیدتی سیاسی نیز اجرا می‌شود هم اکنون نیز در حال به روز رسانی سازمان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در این طرح بحث جوان‌گرایی مورد توجه قرار گرفته است؛ همانطور که در ابتدای انقلاب فرماندهان نیروهای سپاه جوانان بودند در این عرصه نیز زمان امور به جوانان سپرده می‌شود تا تجربه موفق ابتدایی انقلاب تکرار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز