واکاوی شش سفر رییس جمهور به نیویورک/۸

هراس صهیونیست‌ها از حضور مجدد احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۴:۱۳
کد خبر: ۷۷۲۷۰
هراس صهیونیست‌ها از حضور مجدد احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا
یک سازمان صهیونیستی که نگران حضور احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیاست با ارسال نامه‌ای به این دانشگاه خواستار لغو دعوت از رییس جمهوری کشورمان شده است.

به گزارش برنا به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، "شورات هادین" که نام "مرکز حقوقی اسرائیل" است دست به اقدامی علیه دانشگاه کلمبیا در نیویورک زده و دعوت از محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران برای شرکت در ضیافت شام در این دانشگاه را غیرقانونی خوانده است.

پیش از این رسانه‌های غربی اعلام کرده بودند احمدی نژاد برای شرکت در ضیافت شامی در دانشگاه کلمبیا دعوت شده است.

نامه سه صفحه‌ای این سازمان صهیونیستی که در تل‌آویو مستقر است و خطاب به "لی بولینگر" رییس دانشگاه کلمبیا نوشته شده نشان می‌دهد حضور احمدی نژاد در سفر سوم خود به نیویورک و نقش بر آب شدن توطئه صهیونیستی-آمریکایی برای توهین به جمهوری اسلامی هنوز زخمی تازه برای صهیونیست‌هاست.

حضور دکتر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و نقش بر آب شدن سناریوی شوم دشمنان ایران اسلامی باعث شد تا نشست مجمع عمومی سازمان ملل در حاشیه قرار بگیرد.

در سال 1386 مخالفان دولت جمهوری اسلامی ایران و هواداران سرسخت اسرائیل خارج از محوطه دانشگاه کلمبیا منتظر ورود احمدی نژاد بودند و در داخل سالن نیز سناریوی صهیونیستی دیگری در شرف اجرا بود.

«لی بولینگر» رئیس دانشگاه كلمبیا سخنانی توهین آ‌میز در ابتدای جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ و قبل از سخنان رئیس جمهور كشورمان مطرح کرد و با توهین مستقیم به رییس‌جمهور گفت كه آرزو داشتم بهتر می‌توانستم از پس احمدی نژاد برآیم.

تمام این فضاسازی‌ها و توهین‌ها برای آن بود كه تمركز ذهنی محمود احمدی نژاد بهم ریخته و احیانا وی در واكنش به این توهین‌ها اقدام به ترك سالن كرده و یا واكنش شدید دیگری نشان دهد.

اما اقدام زیرکانه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به نحوی بود كه رییس دانشگاه کلمبیا بعد از این مراسم گفت: كاش از احمدی‌نژاد دعوت نمی‌كردم. 

احمدی نژاد پس از سخنرانی کوبنده خود نیز با آمادگی خاصی به سوالات پاسخ می داد ، چندین بار با طرح سوالات متقابل مجری جلسه را غافلگیر کرد بگونه ای که دانشجویان چندین باربا کف زدن وخنده با رئیس جمهور همراه شدند. 

حضور احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و نقش بر آب شدن توطئه و توهین از پیش طراحی شده دشمنان ایران اسلامی باعث شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به رییس جمهوری تاکید کنند: سخنرانی شما در دانشگاه كلمبیا و مسئله‌ای كه در این دانشگاه پیش آمد و همچنین سخنرانی شما در مجمع عمومی سازمان ملل در مجموع مایه سرافرازی ملت ایران شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز