عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

ارزیابی ما از نتایج کسب شده در جام‌جهانی، بازی‌های آسیایی و پاراآُسیایی مثبت است

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۲۸۵
ارزیابی ما از نتایج کسب شده در جام‌جهانی، بازی‌های آسیایی و پاراآُسیایی مثبت است
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از عملکرد ورزش در سال جاری ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج کسب شده در جام جهانی، بازی های آسیای و پاراآسیایی که تا به امروز برگزار شده است، ارزیابی نمایندگان مجلس را مثبت دانست و گفت: امیدواریم روند مدال آوری در میادین معتبر ورزشی تداوم یابد. 

عضو فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه مسابقات آسیایی پارااسیایی با ابراز رضایت ازعملکرد مسئولان وزارت ورزش و جوانان، نتایج کسب شده در بازی های آسیایی اینچئون را قابل توجه خواند وگفت: با همت ورزشکاران معلول و جانباز قطعا شاهد افتخار آفرینی های بیشتری خواهیم بود.

داریوش اسماعیلی با اشاره به نگاه ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بر نگاه برابر به ورزش معلولان و افراد سالم تاکید کرد و گفت: این موضوع با در نظر گرفتن جمیع جهات از جمله زیر ساخت ها، حقوق و مزایا و حتی پاداش قهرمانان مورد توجه قرار بگیرد. ورزش معلولان از بعد اثرگذاری درسالم سازی جسم و روان انها بسیار مهم است و می تواند سد محکی در برابر افسردگی باشد. بنابراین نگاه توسعه ای در این بخش باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه فراکسیون ورزش مجلس موضوعات مربوط به ورزش را به طور جدی دنبال می کند از عملکرد ورزشکارانمان در بازی های اسیایی ابراز رضایت کرد وگفت: با همت و تلاش ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان قطعا در پاراسیایی نیز شاهد کسب مدال های خوش رنگ بسیاری خواهیم بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آنچه که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران بازی های آسیایی صورت گرفته ، بخصوص گفت و گوهای مجلس با مسئولان ورزش و دولت برای پرداخت پاداش پیش از اعزام را بسیار اثر گذار دانست و گفت: این اقدام وزیر ورزش و جوانان تاثیر بسیار خوبی در روحیه ورزشکارانمان پیش از اعزم گذاشت.

عضو کمیسیون مجلس مجموعه سیاستگذار در حوزه ورزش معلولان و جانبازان را بسیار منسجم و باتجربه توصیف کرد و گفت: موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران ابن حوزه مبین برنامه ریزی درست این مجموعه است.

اسماعیلی در این گفت و گو همچنین به بحث قانونگذاری به منظور رونق بخشی و توسعه اشاره کرد و افزود: امیدواریم دولت در خصوص بودجه ورزش نگاه ویژه ای درلایحه سال 94 داشته باشد.

او همچنین قانون یک درصد بودجه سازمان ها و نهادهایی دولتی را مورد توجه قرارداد و از احیا و پیگیری آن برای منتفع کردن ورزش خبر داد و گفت: مجلس از هرگونه پیشنهاد دولت در حوزه ورزش حمایت می کند.

او توضیح داد: مجلس در سه مورد کشاورزی، موضوعات مربوط به روستاها و ورزش آمادگی کامل دارد و هر گونه پیشنهاد دولت در این بخش ها مورد توجه قرار می گیرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز