مردم به ورزشگاه بیایند، حتی اگر بازی پخش شود

دوستی‌مهر: نوجوانان ایران با ایثارگری استرالیا را شکست می‌دهند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵
دوستی‌مهر: نوجوانان ایران با ایثارگری استرالیا را شکست می‌دهند
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: اگر می‌خواهیم بازیکنان فوتبال پایه را حمایت کنیم تا روحیه داشته باشند، باید مردم، مطبوعات، رادیو و تلویزیون تیم را حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استرالیا گفت: امیدوارم تا به اینجا به کاروان تیم استرالیا خوش گذشته باشد و آنها خاطرات خوبی از تهران داشته باشند. استرالیا یکی از تیم های پرقدرت فوتبال است که از قاره اقیانوسیه در رقابت های آسیایی شرکت می کند. سطح فوتبالش کاملا متفاوت است و از لحاظ فیزیکی بسیار خوب است و فوتبال را بسیار حرفه ای بازی می کند. قبلا هم گفتم این تیم سبکی شبیه کشورهای اروپای غربی و انگلیسی دارد. ما فردا بازی سختی داریم و باید همه تلاش خود را انجام دهیم چرا که میزبان هستیم و مردم از ما، حضور در جام جهانی را می خواهند. امیدوارم مقابل استرالیا طوری بازی کنیم که دل مردم شاد شود و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

دوستی مهر در پاسخ به اولین سوال که درباره نحوه مواجه شدن با تیم قدرتمندی مثل استرالیا و تمهیدات تیم ملی ایران برای این بازی گفت: جوانان ایران را می شناسیم. روزهایی که باید از کشور دفاع کنیم از جانمان هم می گذریم.ما روزهای جنگ را پشت سر گذاشته ایم و امثال شهید فهمیده ها با فداکاری برای استقلال وطن شهید شدند تا ما روزهای راحتی داشته باشیم.فردا یک روز حیاتی است و بازیکنان من با ایثار گری چند برابر دیگر بازی ها تلاش می کنند و معتقدم چه بازی پخش شود و چه پخش نشود، مردم به ورزشگاه دستگردی می آیند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ایران در دقایق اولیه و کلا در بازی گل می خورد نیز اظهار داشت :بازیکنان ما بی تجربه هستند.البته ما با آنها کار کرده ایم اما این جوانی بعضی وقت ها کاردستمان می دهد من در این سه روز طوری با تیم کار کرده ام که چنین مشکلاتی را در بازی شاهد نباشیم.

یکی از خبرنگاران از دوستی مهر پرسید، با توجه به سه بازی سنگین آیا شرایط بدنی بازیکنان افت کرده یا در وضعیت خوبی قرار دارند، که دوستی مهر تصریح کرد: در سه بازی که انجام دادیم گل اول را خوردیم اما به بازی برگشتیم و تا دقیقه 90 حمله کردیم.همه دیدند که تیم ایران از دقیقه 60 درست مثل دقیقه یک بازی می کرد و از نظر بدنی آمادگی خوبی داریم.این سه بازی سنگین باعث نخواهد شد که در بازی مقابل استرالیا کم بیاوریم.کویت، یمن و لائوس تیم های پر قدرت و با انگیزه ای بودند و فردا آماده هستیم تا مقابل استرالیا بهترین بازیمان را انجام دهیم. 

دوستی مهر در پایان در پاسخ به حمایت رسانه ها و پخش یا عدم پخش بازی ها از رسانه ملی گفت: ما به تنهایی شانسی نداریم. اگر می خواهیم کشور ایران سر بلند باشد، اگر می خواهیم بازیکنان فوتبال پایه را حمایت کنیم تا روحیه داشته باشند باید رسانه ها، مردم، رادیو و تلویزیون تیم را حمایت کنند.اگر فردا ورزشگاه پر شود و ما مقابل حامیان مان قرار بگیریم به جام جهانی خواهیم رفت اما اگر مثل سه بازی گذشته باشد ما دلسرد می شویم.دوست نداریم در تهران غریب باشیم اما باز هم بازی خود را انجام خواهیم داد. درباره عدم پخش هم می خواهم بگویم اگر برای رسانه ملی فوتبال پایه ارزش دارد آن را پخش کند اگر هم ارزشی ندارد همان طوری که در سه بازی گذشته پخش نشده، این بازی را پخش نکنند. حتی نیمه نهایی و فینال را هم پخش نکنند.بارها در این چند روز گذشته گفته ام از عدم پخش سه بازی مرحله مقدماتی و عدم پخش دیدار پلی آف مرحله یک چهارم نهایی خاطره خوبی ندارم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز