هفته دوم فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

استقلال-العین؛ تقابل صدرنشینان ایران و امارات/ طلسم ناکامی قلعه‌نویی از بین می‌رود؟

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۱
استقلال-العین؛ تقابل صدرنشینان ایران و امارات/ طلسم ناکامی قلعه‌نویی از بین می‌رود؟
تیم‌های فوتبال استقلال و العین در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در لیگ‌های خود اول هستند و برای رسیدن به مقام قهرمانی می‌جنگند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و العین امارات فردا در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال در نخستین بازی خود در قطر به مصاف الریان رفت و با این که سه بار از میزبان خود پیش افتاده بود اما در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد تا از رسیدن به پیروزی در نخستین گام محروم شود.

استقلال و العین در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم در لیگ‌های خود اول هستند و برای رسیدن به مقام قهرمانی می‌جنگند. استقلال با دریافت 14 گل در 29 مسابقه و العین با به ثمر رساندن 58 گل در 18 بازی صاحب بهترین خط دفاعی و خط حمله در دو لیگ هستند و این مورد می‌تواند به جذاب تر شدن بازی کمک کند.

سرشناس ترین بازیکن العین آساموا جیان مهاجم غنایی است که از تیم ساندرلند انگلیس آمده و گل‌های زیادی را هم برای العین به ثمر رسانده و خط دفاعی استقلال باید این بازیکن را تحت کنترل داشته باشند. جیان در نخستین بازی العین برابر الهلال که با پیروزی سه بر یک تیمش همراه بود، یک گل به ثمر رساند و مهاجم آماده‌ای است.

العین در سال 2002 با مربیگری برونو متسو و حضور فرهاد مجیدی به قهرمانی در آسیا دست پیدا کرده بود و با 10 عنوان قهرمانی در لیگ کشورش و همچنین فتح 5 جام حذفی تیم پر افتخاری به حساب می‌آید.

از طرفی استقلال که در لیگ برتر و جام حذفی شرایط خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد، تلاش می‌کند با حمایت هوادارانش تیم قدرتمند العین را شکست بدهد تا طلسم ناکامی‌های امیر قلعه نویی با آبی پوشان در آسیا از بین برود.

استقلال با حضور نفراتی همانند پژمان منتظری، امیرحسین صادقی مجتبی جباری، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی، فرهاد مجیدی و فرزاد حاتمی امید زیادی به کسب پیروزی دارد. آبی ها امیدوار هستند تا مهدی رحمتی و خسرو حیدری با رفع مصدومیت بتوانند برابر العین به میدان بروند.

این بازی از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. در دیگر دیدار گروه چهارم تیم‌های الهلال عربستان و الریان قطر به مصاف هم خواهند رفت.


لیگ قهرمانان آسیا-گروه D
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 العین 1 1 0 0 3 1 2 3
2 الریان 1 0 1 0 3 3 0 1
3 استقلال 1 0 1 0 3 3 0 1
4 الهلال 1 0 0 1 1 3 2- 0



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز