برنامه سفر فولادی‌ها به عربستان

۱۳۹۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۸۰۹۹۳
برنامه سفر فولادی‌ها به عربستان
کاروان تیم صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا ساعت 9 صبح روز دوشنبه 1 اردیبهشت فرودگاه بین المللی اهواز را به مقصد فرودگاه شهر دمام عربستان ترک می کنند.

به گزارش سرویس رزشی برنا، هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (گروه B) روز چهارشنبه 3 اردیبهست 1393 با انجام دیدار تیم های الفتح عربستان و فولاد ایران پیگیری می شود.

فولادی ها که در روزهای گذشته جواز صعود به مرحله یک هشتم این رقابت ها را با پیروزی قاطعانه برابر تیم الجیش قطر کسب کرده اند، برای انجام این بازی با یک پرواز مستقیم فرودگاه اهواز را به مقصد فرودگاه شهر دمام عربستان ترک می کنند و پس از خروج از فرودگاه به وسیله یک اتوبوس با طی کردن مسیری که کمتر از 2 ساعت به طول می انجامد، به شهر حساء وارد شده و در هتل خود مستقر می شوند. انجام چند جلسه تمرین توسط بازیکنان فولاد از برنامه های پیش از بازی خواهد بود.

همچنین بازیکنان فولاد با هماهنگی های صورت گرفته پس از انجام این دیدار، در روز پنجشنبه4 اردیبهشت با یک پرواز داخلی شهر حساء را ترک کرده و برای زیارت عازم شهرهای متبرک و مقدس مکه و مدینه می شوند.

فولادی ها طبق برنامه روز شنبه 6 اردیبهشت 1393 عربستان را از فرودگاه جده به مقصد اهواز ترک می کنند، این پرواز در ساعت 5 بامداد (به وقت ایران) در اهواز می نشیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز