احتمال بهبود صادقیان برای بازی با فولاد

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۸:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۰۵۹
احتمال بهبود صادقیان برای بازی با فولاد
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی و زاهدی مشکلی برای بازی ندارند و شرایط نوروزی و علی عسگری هم فردا مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر مهیار مرتضوی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان گفت: مهدی طارمی که یک آسیب‌دیدگی از دربی به همراه داشت و این مساله باعث درد در ناحیه کمر شده بود، با اقدامات پزشکی صورت گرفت و وی در تمرین امروز حضور پیدا کرد و مشکلی برای بازی نخواهد داشت. همچنین شهاب زاهدی نیز تمرین امروز را به طور کامل انجام داد و برای بازی آماده خواهد بود.

وی درباره هادی نوروزی ادامه داد: نوروزی به دلیل دردی که در ناحیه زانو داشت، در تمرین امروز شرکت نکرد اما با توجه به غیرت و جنگدگی که در او سراغ داریم و با توجه به اقدامات پزشکی صورت گرفته، پیش بینی می‌کنیم برای بازی برابر ذوب آهن مهیا شود.

پزشک پرسپولیس درباره آسیب‌دیدگی حمیدرضا علی عسگری در دقایق پایانی تمرین خاطر نشان کرد: اواخر تمرین بود که وی با اعلام درد از ناحیه روی پا به ما مراجعه کرد و برای انجام معاینات تکمیلی و برای تصویربرداری اعزام شد و وضعیت وی برای بازی روز جمعه، فردا مشخص می‌شود.

دکتر مرتضوی درباره روند درمان پیام صادقیان تصریح کرد: پیشرفت خوبی را شاهد بوده‌ایم و با ادامه این روند این احتمال وجود دارد که وی را برای بازی با فولاد در اختیار داشته باشیم. او علاوه بر برنامه‌های فیزیوتراپی امروز به دویدن دور زمین پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز