جهت حضور در سمینار بین المللی تکواندو

اسامی ۱۵ داور ایرانی مشخص شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸
اسامی ۱۵ داور ایرانی مشخص شد
اسامی 15 داور شركت كننده در سمینار داوری بین المللی كه در روزهای 15 تا 18 دی ماه در مركز جهانی تهران برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، كمیته داوران فدراسیون تكواندو 15 داور مرد و زن را برای شركت در سمینار بین المللی داوری در سال جدید كه در به میزبانی ایران در مركز بین المللی تهران برگزار می شود اعلام کرد كه بر اساس آن محمد رضا رضایی، رمضانعلی حسینی، احمد خدایی، سیروس سمیعی، حمید ریحانی، بختیار نوروزی، امیر صفایی پور،‌ حسین میر باقری، علی اشرف قنبری، داود سخایی، زهرا افتخاری، زهرا حسنی قاضی، بنفشه وفادار، معصومه مجیدی وش و پروانه محمد تقی پور تهرانی داوران شركت كننده در این سمیناربین المللی هستند.

"چلب شكیر" رییس كمیته داوران فدراسیون بین المللی نیز به عنوان مدرس نخستین سمینار و دوره بازآموزی داوری در سال جدید، كه از سوی فدراسیونبین المللی ""WTF به میزبانی مركز بین المللی تكواندو در تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

همچنین در این دوره "كیاسم كیم " از كره جنوبی نیز به عنوان نماینده فدراسیون بین المللی به ایران سفر می كند.

این نخستین دوره داوری است كه در سال 2011 از سوی فدراسیون بین المللی تكواندو برگزار می شود كه از كشور ایران 15 داور حضور دارند كه احتمال افزایش تعداد 5 داور دیگر ایرانی در این كلاس وجود دارد.
همچنین از سایر كشورها 5 داور می توانند در این كلاس حضور داشته باشند.

گفته می شود، پیش از برگزاری سمینار بین المللی از تاریخ 7 لغایت 10 دی ماه كلاس فنی و تخصصی زبان نیز برای داوران شركت كننده برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز