احسان روزبهانی در گفت‌وگو با برنا:

مشکلات بوکس اتفاق جدیدی نیست/ بهترین نتیجه را در اینچئون می‌گیرم

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۰۴:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۷۱۳۴۰
مشکلات بوکس اتفاق جدیدی نیست/ بهترین نتیجه را در اینچئون می‌گیرم
بوکسور لژیونر تیم ملی گفت: تمام تمرکزم این روزهایم بر روی بازیهای آسیایی است و می‌خواهم بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنم.

احسان روزبهانی در گفت و گو با خبرنگار رزمی برنا، در خصوص تمریناتش در قزاقستان اظهار کرد: تیم ما به مرحله یک چهارم رسیده است و برای رسیدن به فینال باید با کوبا مبارزه کند. این رقابتها قرار است 3 هفته دیگر برگزار شود. در گروه دیگر نیز برنده تیم ایتالیا و آذربایجان به فینال صعود خواهد کرد.

وی اینطور ادامه داد: تمریناتم را برای حضور در این رقابتها پیگیری می کنم اما تمام تمرکزم بر روی بازیهای آسیایی است و می خواهم بهترین نتیجه را در این رقابت ها بگیرم. البته نمی دانم در داخل ایران برای حضور در اینچئون مسابقات انتخابی خواهم داشت یا خیر، اما مشکلی در این خصوص ندارم.

بوکسور تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که اتفاقات پیش آمده در خصوص بوکس و اختلاف با مهدی طلوتی به کجا رسید؟ افزود: نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم. یک مشکلی پیش آمد و بین من و مهدی حل شد. ضمن اینکه مشکلات در بوکس همیشه بوده است و این اتفاقات جدیدی نیست.

روزبهانی در خصوص حضورش در اردوهای تیم ملی خاطرنشان ساخت: متاسفانه زمانیکه در ایران حضور داشتم اردوی تیم ملی بوکس در تعطیلات بود و بازیکنان به مرخصی رفته بودند اما قطعا در تمرینات تیم ملی حضور خواهم داشت و به بازیکنان سر می زنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز