تیم جوانی را به تورنمنت سوییس اعزام خواهیم کرد

خلیفه: شاید بی باک مربی تکواندو شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۱۹
خلیفه: شاید بی باک مربی تکواندو شود
سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد: مهدی بی باک هنوز در مورد آینده ورزشی خود با من صحبتی نکرده است.

نعمت الله خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: امسال برای تیم دانشگاه آزاد برنامه هایی را در نظر گرفته ایم و با هماهنگی هایی که با مسوولان فدراسیون کرده ایم، قرار است که با یک تیم جوان در تورنمنت که اواخر اردیبهشت ماه در سوییس برگزار می شود، شرکت کنیم.

وی در مورد سخنرانی خود در کانادا گفت: سوم خرداد ماه کنفرانسی قرار است که در کانادا برگزار شود که من در این کنفرانس صحبت هایی در باب عوامل روحی و روانی تکواندو و در مورد موفقیت، انگیزه و اعتماد به نفس صحبت هایی خواهم داشت.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد افزود: ما هر ساله در ترکیب تیم از نفرات جوان استفاده کرده ایم و برخی از مبارزان تیم از چند ساله پیش در کنار ما حضور داشته اند و امسال هم با همین جوانان در لیگ برتر حضور پیدا می کنیم.

خلیفه در پایان از شرایط مهدی بی باک گفت: مهدی بی باک در مورد آینده ورزشی خود هنوز با من هیچ صحبتی نکرده است. هنوز تمرینات تیم شروع نشده و من از روند آمادگی او خبر ندارم.

طی روزهای آتی تمرینات تیم ما آغاز می شود. مهدی سال گذشته بد نبود،  باید ببینم امسال شرایطش به چه صورتی است. بعد از آغاز تمرینات تیم مشخص می شود که آیا بی باک به عنوان بازیکن  در تیم ما حضور خواهد داشت یا این که به عنوان مربی فعالیت خود را آغاز می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز