بهترین های نوجوانان را به مسابقات هندوستان اعزام می کنیم

ساعی: ملی پوشان در باکو رکورد جدیدی را ثبت کردند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۴۲:۵۴
کد خبر: ۶۲۷۸۱
ساعی: ملی پوشان در باکو رکورد جدیدی را ثبت کردند
مدیر فنی تیم های تکواندو نوجوانان گفت: از نزدیک رقابت های قهرمانی کشور را زیر نظر دارم و در نهایت نفرات اول و دوم در انتخابی تیم ملی شركت خواهند كرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هادی ساعی مدیر فنی تیم های ملی نوجوانان در صحبت های خود اظهار داشت: با توجه به سطح مسابقات، تكواندوكاران مستعدی كه به هر دلیل حذف شدند نیز شناسایی و به اردوها دعوت خواهند شد. تا در آنجا یک بار دیگر میزان توانایی های آنها مود ارزیابی قرار گیرد و از این طریق بهترین ها را شناسایی و برای مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان اعزام خواهیم كرد كه البته این رقابت ها در آبان ماه انجام می شود.

وی در خصوص مسابقات كشوری نوجوانان نیز اضافه كرد: تكواندوكاران نوجوان مبارزات خوبی را به نمایش گذاشته اند و اكثراً از لحاظ فنی وضعیت قابل قبولی دارند ولی به غیر از این مسابقات نفراتی كه در لیگ برتر هیچ شكستی نداشته باشند به اردوهای آمادگی اضافه خواهند شد و اگر فرصت لازم در اختیار داشته باشیم مسابقات آزاد قهرمان كشوری را نیز برگزار می كنیم.

ساعی در مورد كسب دو سهمیه المپیك در باکو تواسط ملی پوشان کسب شد گفت: معتمد و كرمی عملكرد بسیار خوبی را در باكو داشتند در واقع توانستند ركود جدیدی را به ثبت برسانند و امیدوارم با تمركز و تمرینات بیشتر بتوانند در المپیک نیز به مدال دست پیداكنند، البته با تجربه و تكنیک بالایی كه دارند تكواندو می تواند با 2 مدال، لندن را ترک كند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز