بازدیدرئیس فدراسیون ووشو از امکانات استادیوم المپیک کیش

برگزاری جام پارس در جزیره کیش

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۴۵۲
برگزاری جام پارس در جزیره کیش
جام پارس با حضور تیم های مختلف خارجی ووشو در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسئولان فدراسیون ووشو جهت بررسی امکانات و شرایط جزیره کیش به منظور برگزاری سومین دوره تورنمنت بین المللی جام پارس، از امکانات این جزیره بازدید نموده و با مدیر عامل موسسه ورزش این منطقه دیدار و گفت وگو کردند.
 
در این بازدید که روز شنبه 25 دیماه انجام گرفت جمعی از مسوولان ووشو ضمن بازدید از امکات استادیوم المپیک کیش، هتل ها و خوابگاهها با "عبدالرضا میر شفیعی" مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند و جهت برگزاری سومین دوره رقابتهای ووشوی جام پارس در تاریخ 11 لغایت 16 اسفند ماه تفاهم نامه ای را به امضاء رساندند.


لازم به یاد آوری است تاکنون تیمهای ملی ووشوی چین، فرانسه، افغانستان، قزاقستان، پاکستان، بنگلادش، اردن، سریلانکا، عراق و سیرالئون برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کردند و فدراسیون ووشو با دیگر کشورهای مطرح شرق آسیا، اروپا و دیگر قاره ها مکاتبات لازم را ارائه داده و به زودی کشورهای دیگر آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام خواهند کرد.

در این رقابتها "گائو شیائو جون" رئیس انجمن ووشوی چین به همراه دیگر مسئولان بلند پایه ووشوی چین به عنوان میهمانان ویژه در رقابتهای ووشوی جام پارس حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز