چهار بازی در هفته هجدهم دسته یک والیبال در استراحت صدرنشین‌ها

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۱:۰۷
کد خبر: ۱۶۲۸۴۵
چهار بازی در هفته هجدهم دسته یک والیبال در استراحت صدرنشین‌ها
هفتم هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور فردا چهارشنبه با چهار بازی در حالی پیگیری خواهد شد که صدرنشینان دو گروه اول و دوم این رقابت ها استراحت دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های والیبال پیشگامان شفق اردکان و فولاد عظیمی گنبد به ترتیب با 34 و 31 امتیاز در صدر جدول گروه های اول و دوم این رقابت ها قرار دارند که در این هفته بازی نمی کنند.

سایر بازی های لیگ دسته یک در دو گروه و در شهرهای اصفهان، کرمان، کرمانشاه و قم برگزار خواهد شد.

در نخستین بازی این هفته لیگ دسته یک تیم ذوب آهن اصفهان که با 29 امتیاز در رتبه سوم گروه یک قرار دارد در دیدار خانگی از گل گهرسیرجان پذیرایی خواهد کرد. ذوب آهن در صورت پیروزی جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد اما گل گهر اگر به پیروزی دست یابد امکان صعود یک پله ای در جدول گروه یک را خواهد داشت.

تیم های شکوفا صنعت پویا و دلیران دشتی بوشهر این هفته در دومین بازی گروه یک لیگ دسته یک در کرمان بازی دارند. دلیران که با 34 امتیاز در رتبه دوم جدول است، اگر موفق به شکست میزبان خود شود به صدر جدول صعود خواهد کرد.

اما اگر شکوفا صنعت کرمان با استفاده از امتیاز میزبانی میهمان خود را شکست دهد تغییری در جایگاهش در جدول بازی ها ایجاد نمی شود و تنها امیدش به صعود به پلی آف افزایش خواهد یافت.

در گروه دوم لیگ دسته یک نیز دو بازی در هفته نهم دور برگشت برگزار خواهد شد که در بازی نخست دو تیم انتهای جدولی شهرداری ملکان و شهدای ورزش کرمانشاه که به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در رتبه های هفتم و هشتم جدول هستند به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار به میزبانی شهدای ورزش کرمانشاه برگزار خواهد شد و دو تیم دیگر امیدی به صعود به مرحله پلی آف ندارند. نتیجه این بازی تنها می تواند جایگاه دو تیم در جدول را با هم عوض کند اما نمی تواند صعود آنان به رتبه های بهتری داشته باشد.

در آخرین بازی لیگ دسته یک در هفته هجدهم این رقابت ها تیم شهرداری دزفول که با 28 امتیاز در رتبه سوم جدول این گروه قرار دارد، میهمان سفیر در قم خواهد بود.

سفیر قم در حال حاضر با 17 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد. اما اگر شهرداری دزفول سه امتیاز کسب کند، می تواند جایگاه دوم جدول را از مناطق نفت خیز که این هفته استراحت دارد، بگیرد.

برنامه دیدارهای هفته نهم دور برگشت لیگ دسته یک به قرار زیر است:

اصفهان، ذوب آهن اصفهان – گل گهر سیرجان، ساعت 16

کرمان، شکوفا صنعت پویا کرمان – دلیران دشتی بوشهر، ساعت 16

کرمانشاه، شهدای ورزش کرمانشاه – شهرداری ملکان، ساعت 16

قم، سفیر قم – شهرداری دزفول، ساعت 16

جدول رده بندی دو گروه لیگ دسته یک تا پایان هفته هفدهم به قرار زیر است:

گروه اول:
1- پیشگامان شفق ارکان 34 امتیاز
2- دلیران دشتی بوشهر 34 امتیاز
3- ذوب آهن اصفهان 29 امتیاز
4- شکوفا صنعت پویا 18 امتیاز
5- گل گهر سیرجان 16 امتیاز
6- پاس قوامین 14 امتیاز
7- شهرداری پیشوا 13 امتیاز
8- عقاب تهران یک امتیاز

گروه دوم:
1- فولاد عظیمی گنبد 31 امتیاز
2- مناطق نفت خیز جنوب 28 امتیاز
3- شهرداری دزفول 28 امتیاز
4- مقاومت شهرداری ارومیه 21 امتیاز
5- سفیر قم 17 امتیاز
6- کاله جوان 15 امتیاز
7- شهرداری ملکان 10 امتیاز
8- شهدای ورزش کرمانشاه 9 امتیاز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز