فینال لیگ برتر بسکتبال

پیروزی مهرام در دیداری جنجالی

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۸۵۴۴۸
پیروزی مهرام در دیداری جنجالی
بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم مهرام و اولین شکست پتروشیمی در لیگ برتر همراه بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام بالاخره طعم شکست را در لیگ برتر بسکتبال چشید. این تیم در بازی سوم فینال لیگ برتر با نتیجه 85 بر 78 مقابل مهرام شکست خورد.

در این بازی که با حاشیه‌های فراوانی از جمله درگیری بازیکنان،‌ تماشاگران و توقف طولانی بازی همراه بود، شاگردان مصطفی هاشمی توانستند نوار پیروزی‌های حریف قدرتمند خود را قطع کنند و پتروشیمی را در تالار بسکتبال آزادی شکست دهند.

از همان ابتدای مشخص بود که بازیکنان مهرام فقط برای پیروزی به میدان آمده‌اند. کوارتر اول این بازی با نتیجه 18 بر 15 به سود مهرام تمام شد. کوارتر دوم و تماشاگرپسند این دیدار نیز با حساب 30 بر 24 به نفع مهرام به پایان رسید.
 
نتیجه کوارتر سوم نیز 19 بر 12 برای مهرام بود. تیم پتروشیمی اما در نهایت توانست کوارتر چهارم را 18 بر 27 به سود خود پایان دهد ولی این مهرام بود که 85 بر 78 برنده بازی سوم فینال شد تا 2 بر یک در مجموع 7 بازی از حریف خود عقب باشد.

حامد حدادی در این دیدار در حد یک فوق ستاره برای مهرام عمل کرد و 29 امتیاز و 21 ریباند کسب کرد. صمد نیکخواه هم 23 امتیاز برای مهرام بدست آورد. برای پتروشیمی اما جاناتان گیبسون 29 امتیاز و 4 ریباند به نام خودش ثبت کرد و حامد آفاق نیز 19 امتیاز و 7 ریباند کسب کرد.

گفتنی است، بازی چهارم فینال، عصر فردا در سالن آزادی برگزار می‌‌‎شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز