نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با برنا

اهمیت ندادن فدراسیون به مربیان موفق شایعه است

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۴:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۰۶
اهمیت ندادن فدراسیون به مربیان موفق شایعه است
نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال گفت: این که گفته می شود فدراسیون به مربیان موفق اهمیت نمی دهد، شایعه است.

لیلا محمدیان در خصوص مربیان والیبال بانوان و عملکردشان در سال گذشته به خبرنگار ورزشی برنا گفت:سال گذشته در لیگ برتر و دسته اول مربیان شایسته ای کار خود را انجام دادند و مربیان کاردان به نحو احسن فعالیت های خود رادنبال کردند. میترا شعبانیان نیز جزو آن دسته از مربیانی بود که وظایف خود را به خوبی انجام داد و البته با شایستگی به تیم ملی والیبال نیز رسید.
 
وی افزود: در تلاش هستیم تا تمامی مربیان را از لحاظ علمی ارتقا بخشیم و بسیارخوشحالیم که مربیان ایرانی در سطح بالایی فعالیت های خود را دنبال می کنند. قرار است کلاس داوری با آخرین مقررات فدراسیون جهانی را برگزار کنیم که در آن 11 داور بین المللی زن حضور خواهند داشت. این کلاس زیر نظر امیدوار حاتمی برگزار خواهد شد و تمامی داوران مرد بین المللی کشورمان در آن حضور خواهند داشت.

نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال در خصوص اینکه گفته می شود فدراسیون به مربیان موفق اهمیت نمی دهد، گفت: تمامی این ها شایعه است. فدراسیون از تمامی مربیان موفق در تیم های مختلف استفاده می کند و این که گفته می شود مربیان موفق مورد توجه فدراسیون قرار نمی گیرند تماما شایعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز