فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

صعود دشوار بارسا به نیمه‌نهایی/ یووه در تورین هم حریف بایرن نشد

۱۳۹۲/۰۱/۲۲ - ۰۵:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۸۲۵
صعود دشوار بارسا به نیمه‌نهایی/ یووه در تورین هم حریف بایرن نشد
تیم های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ به جمع چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه شب تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برابر میهمانش پاریسن ژرمن به تساوی 1-1 دست یافت و با توجه به نتیجه 2-2 در بازی رفت و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف فرانسوی، راهی نیمه نهایی شد و ششمین حضور پیاپی خود در این مرحله را جشن بگیرد.

در این دیدار ابتدا خاویر پاستوره در دقیقه 50 روی پاس زلاتان برای میهمان گلزنی کرد، اما پدرو در دقیقه 71 روی پاس زیبای داوید ویا و با یک شوت محکم پای چپ کار را به تساوی کشاند تا آبی و اناری پوشان یک صعود سخت و نفسگیر را تجربه کنند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا که روی نیمکت قرار داشت، پس از گل پاستور و در دقیقه 60 به جای فابرگاس وارد میدان شد و حرکت اول روی تنها گل تیمش را نیز انجام داد.

در دقایق پایانی نیز حتی ورود دیوید بکام به ترکیب پاریسن ژرمن کمکی به این تیم نکرد تا صدرنشین فعلی لیگ فرانسه حذفی آبرومندانه داشته باشد.

در دیگر بازی تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه "یوونتوس استادیوم" برد 2-0 در دیدار رفت برابر یوونتوس را تکرار کرد تا صعودی مقتدرانه را تجربه کند.

ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 64 و کلودیو پیزارو در دقیقه 90 گل های تیم آلمانی را به ثمر رساندند تا شاگردان یوپ هاینکس با برتری 4-0 در مجموع دو مسابقه گام به مرحله ماقبل فینال بگذارند.

سه شنبه شب نیز تیم های رئال مادرید و دورتموند راهی نیمه نهایی شده بودند.

گفتنی است قرعه کشی مرحله نیمه نهایی روز جمعه در شهر نیون سوئیس برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز