پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا

اشک داور ایتالیایی بخاطر هواداران دورتموند

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۷۸۹
اشک داور ایتالیایی بخاطر هواداران دورتموند
تشویق منحصر به فرد تماشاگران تیم فوتبال دورتموند در پایان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث گریه داور ایتالیایی این مسابقه شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بایرن مونیخ در دیداری که نیکولا ریتزولی قضاوت آن را بر عهده داشت، 2-1 دورتموند را شکست داد و جام قهرمانی اروپا را برای پنجمین بار بالای سر برد.

روزنامه گازتا دلا اسپورت در شماره دیروز خود خبر جالبی از این بازی منتشر کرد. این روزنامه نوشته که ریتزولی ایتالیایی در پایان بازی فینال از شدت تشویق هواداران دورتموند احساساتی شده و اشک ریخته است.

ریتزولی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، در این باره گفت: وقتی در پایان بازی تشویق هواداران دورتموند را دیدم، تمامی این احساسات به من منتقل شد. هر دو تیم به تیم داوری احترام گذاشتند. از عملکرد خودم راضی هستم و فکر می کنم قضاوت خوبی داشتم.
 
ریتزولی در حالی این صحبت ها را انجام داد که در چند صحنه اشتباهاتی داشت. در یک صحنه روبرت لواندوفسکی پای جروم بواتنگ مدافع بایرن را به عمد لگد کرد. در دقیقه 70 نیز دانته ضربه ای به شکم مارکو رویس زد و ریتزولی نیز اعلام پنالتی کرد، اما در حالی که می توانست کار زرد دوم را به او بدهد، این کار را انجام نداد تا بایرن 11 نفره باقی بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز