عملکرد ضعیفی داشتیم

مویس: در اولدترافورد جبران می‌کنیم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۶۹۵۵۰
مویس: در اولدترافورد جبران می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: مصمم هستیم تا همه چیز را سر و سامان دهیم و در هفته های پیش رو فرصت انجام این کار را خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیوید مویس اذعان داشت که عملکرد منچستریونایتد در بازی سه شنبه شب که منجر به شکست شوکه برانگیز شیاطین سرخ برابر المپیاکو شد، عملکرد بسیار ضعیفی بود اما او مصمم است تا در دیدار برگشت دو تیم در 19 مارس در اولدترافورد این نتیجه را جبران کند.

سرمربی شیاطین سرخ احساس می کند که ضعف تیم بسیار بزرگتر از تفاوت بین دو تیم بود، همچنین او قبول می کند که تیمش به اندازه کافی در مقایسه با تیم حریف عملکرد خوبی نداشت. در دقایق پایانی بازی نیز شیاطین تک موقعیت خوبی داشتند که رابین فان پرسی نتوانست به خوبی از این موقعیت استفاده کند.

مویس گفت: با اطمینان به شما می گویم که این بدترین بازی بود که ما در اروپا انجام دادیم. واقعا عملکرد ضعیفی تیم به نمایش گذاشت. ما از ابتدای مسابقه نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما شایسته هیچ چیزی نبودیم.

ما به هیچ وجه در هیچ زمینه ای خوب نبودیم. بدون استثنا شما به سختی می توانید بازیکنی را نام ببرید که خوب بازی کرده باشد. ما تنها خوب بازی نکردیم. من شوکه شده ام. انتظار چنین عملکرد سطح پایینی را نداشتم. با فرم خوبی قدم در این بازی گذاشتیم و روحیه خوبی نیز داشتیم اما این مسئله را به نمایش نگذاشتیم.

باید بگویم که فکر نمی کنم ما به اندازه دو گلی که خوردیم در بازی ضعیف ظاهر شده باشیم. در صحنه گل اول آنها شوتی زدند که به یکی از بازیکنان برخورد کرد… اما ما به اندازه کافی کاری نکردیم که نتیجه ای بگیریم.

هر کاری را که می توانیم انجام دهیم به کار خواهیم گرفت تا این نتیجه را جبران کنیم. ما همه چیز را درست خواهیم کرد. مصمم هستیم تا همه چیز را سر و سامان دهیم و در هفته های پیش رو فرصت انجام این کار را خواهیم داشت.

بدون شک استعداد در منچستریونایتد وجود دارد اما  نتوانستیم این مسئله را به نمایش بگذاریم. من و تیم با همدیگر این مسئله را نتوانستیم به همه نشان بدهیم. مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم. این تیم من است و من همیشه در جلو این تیم خواهم ایستاد. بازیکنان نیز از این مسئله صدمه دیدند. آنها می دانند که چطور بازی کرده اند. ما یک تیم هستیم و کنار همدیگر می مانیم.

ما خوب بازی نکردیم و باید بهتر بازی کنیم. ما می توانیم این کار را انجام بدهیم. تنها چیز خوبی که وجود دارد این است که هنوز بازی دومی وجود دارد. اولدترافورد شب های بی نظیری را در گذشته شاهد بوده است و ما امیدوار خواهیم بود که شب باشکوه دیگری نیز ببیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز