فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی مدعیان در شب صعود رئال‌مادرید

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۹:۰۵
کد خبر: ۸۵۲۶۳
پیروزی مدعیان در شب صعود رئال‌مادرید
هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با پیروزی منچسترسیتی، بایرن مونیخ، اینتر، منچستریونایتد و رئال مادرید خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در گروه اول تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 3-2 ناپولی را شكست داد و با 10 امتیاز در صدر ایستاد. گومز سه بار برای بایرن و فرناندز دو بار برای میهمان گلزنی كردند.

در دیگر بازی نیز منچسترسیتی با دو گل یحیی توره و تنها تنها بالوتلی از روی نقطه پنالتی، 3-0 بر ویارئال غلبه كرد و با 7 امتیاز در رده دوم ایستاد.

در گروه دوم اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو 2-1 لیل را مغلوب كرد و با 9 در صدر باقی ماند. ساموئل و میلیتو برای نراتزوری گلزنی كردند.

در دیگر بازی نیز جدال ترابوزان اسپور و زسكامسكو با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در گروه سوم تیم منچستریونایتد با دو گل میهمانش اوتلول گالاتی از رومانی را بدرقه كرد و 8 امتیازی شد. والنسیا در دقیقه 8 و رونی در دقیقه 87 برای شیاطین سرخ موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی نیز بنفیكا برابر بازل سوئیس تن به تساوی 1-1 داد و به دلیل تفاضل گل كمتر نسبت به یونایتد در رده دوم قرار گرفت.

در گروه چهارم تیم رئال مادرید چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفت و در ورزشگاه ژرلاند با دو گل دقایق 24 و 69 رونالدو از سد میزبانش لیون گذشت و راهی دور بعد شد.

در دیگر مسابقه این گروه نیز آژاكس با 4 گل دیناموزاگرب را در هم كوبید و با 7 امتیاز در رده دوم ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز