عضو مجلس خبرگان رهبری:

کار شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور ملی، وطنی و خداپرستانه است

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۸۱
کار شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور ملی، وطنی و خداپرستانه است
آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کار شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور ملی، وطنی و خداپرستانه و کاری مقدس و ارزنده و بزرگ است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور  آیت الله بهشتی، رئیس دانشگاه قم ،با حضور در جمع کارکنان این شورا ضمن تقدیر از عملکرد آنها تصریح کرد: مشکلات اداری دست و پا گیر و خسته کننده بوده و رفتار کارکنان برای پاسخگویی به مهاجران بسیار پر اهمیت است، خوشبختانه شورایعالی بسیار پر تلاش و خوش برخورد می باشد. 



این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همیشه دین، ملیت و فرهنگ به وسیله مهاجران ایرانی به ممالک دیگر منتقل شده است و آنها نه تنها سند افتخاری برای ما هستند بلکه می توانند دیگران را هم به کشور جذب کنند.



آیت الله بهشتی همچنین تصریح کرد: در شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور خوش است، آواز دهل را از نزدیک بشنوید چرا که کارکنان این شورا به صورت شبانه روز به هموطنان خود خدمت می کنند.



رئیس دانشگاه قم با بیان این که همت های بلند انسان ها کوه های عظیم را از جا می کند، ادامه داد: متاسفانه بین ما و مهاجرانی که به کشورهای دیگر رهسپار شده بودند کوه هایی شکل گرفته بود که بد بینی و سوء ظن های دوطرفه ای حاکم گشته، و این کوه را دشمن با تبلیغات شنیداری، نوشتاری و دیداری درست کرده بود.


وی افزود: همت بلندی لازم بود که این کوه مصنوعی از بین برود تا ما و هموطنانمان بتوانیم یکدیگر را دریابیم ، خوشبختانه امروز شاهد هستیم در دولت دکتر محمود احمدی نژاد این امر محقق شد و مهاجران می توانند مشکلات خود را برطرف سازند.



آیت الله بهشتی در ادامه گفت: دین ما دین جذب است نه دین دفع، از این رو رهبران دینی ما با صعه صدر، صبر و محبت افراد را جذب می کردند و ما باید چنین رفتارهایی را در دستور کار خود قرار دهیم، چرا که ایرانیان خارج از کشور دارای سرمایه های علمی، فکری و مادی هستند که می توانند برای کشور ما بسیار مفید باشد. 



وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب، خاطر نشان کرد: حضرت آقا فرمودند کسانی که با ما هم نیستند، شهروند ما هستند، از این رو باید به شهروندانمان توجه کنیم تا فرزندان آن ها زبان و فرهنگ ما را در هر نقطه ای از جهان حفظ کنند.



رئیس دانشگاه قم بیان داشت: من ابهامات زیادی درباره شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور داشتم که خوشبختانه تمام ابهامات من در خصوص شورا برطرف شد و با توضیحات کاملی که در خصوص شورا به من داده شد آشنایی بهتری در خصوص شورای عالی ایرانیان پیدا کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز