رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

حماسه نهم دی ماه رمز اقتدار و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۴:۰۰
کد خبر: ۸۶۲
حماسه نهم دی ماه رمز اقتدار و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در کردستان با اشاره به حماسه 9 دی ماه گفت: این حماسه رمز اقتدار و باعث شکست دشمن و همچنین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا،حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در حاشیه سفر به استان کردستان گفت : اقتدار مردم در طول انقلاب برای تشکیل نظام و اداره 8 سال دفاع مقدس و در باسازی آن نشان از مردمی بودن این نظام است.


وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که مردم باعث به وجود آمدن این انقلاب شدند افزود : همین مردم بودند که در پیشرفت و توسعه سیاسی و فرهنگی این نظام دخیل بودند و جنگ را خود مردم اداره کردند .


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم در عرصه های ملی هر جا که لازم باشد حضور می یابند ، اظهار داشت : حماسه ملی 9 دی ماه سال گذشته که با همین نام در تاریخ انقلاب ما ثبت شده است ،  نمونه بارزی از حضور مردم در صحنه است.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی حضور مردم را از فهم و بصیرت بالای آنان دانست و گفت : ملت با دشمن شناسی ، زمان شناسی و نیز وفاداری به ولایت فقیه که محور حرکت ما در نظام است را نشانه ای از هوشیاری ملت ایران عنوان کرد.


وی با بیان این مطلب که ارزش های زیادی در حماسه 9 دی ماه به نمایش گذاشته شد ، اظهار داشت : این نمایش رمز اقتدار و باعث شکست دشمن و همچنین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد.


این مقام مسئول حرکت چند ساعته مردم را در نهم دی ماه سال گذشته ، خط بطلانی بر همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی ذکر کرد و بیان داشت : مردم با وحدت ، بصیرت ، انسجام و ایمان خود ، این نظام را در مقابل تمامی تهدیدها و تیرهایی که از سوی دشمنان و فتنه گران به سوی انقلاب و نظام نشانه رفته بود ، ایمن ساخت.


 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در خاتمه این نمایش بزرگ را رمز شکست چند دهمین باره دشمنان در مواجهه با انقلاب دانست و گفت: رمز قدرت ما در این انقلاب و نظام، پایگاه های مردمی است که در مقابل با استکبار و دشمنان ایستادگی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز