تعیین تکلیف آزمون های استخدامی خواسته ۱۰ نماینده از وزیران

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۰۳۲۸۰
تعیین تکلیف آزمون های استخدامی خواسته ۱۰ نماینده از وزیران
10نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی به وزیران دولت یازدهم خواستار تسریع در تعیین تکلیف آزمون استخدامی وزارتخانه های نفت و کشور شدند.

 10نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی به وزیران دولت یازدهم خواستار تسریع در تعیین تکلیف آزمون استخدامی وزارتخانه های نفت و کشور شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را به مسوولان اجرایی کشور قرائت کرد.

نادر قاضی پور و جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و نیز حسین سبحانی نیا و محمد علیپور نمایندگان نیشابور و ماکو در تذکری مشترک به وزیر نفت خواستار تسریع در استخدام قبول شدگان آزمون این وزارتخانه شدند.

این نمایندگان مجلس در تذکری دیگر به وزیر کشور بر ابلاغ و اجرای آزمون استخدامی قبول شدگان استخدامی سال 1392 این وزارتخانه تاکید کردند.

ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان در تذکری دیگر به وزیر کشور بر تسریع در حل مشکلات استخدام 230 نفر از فرزندان شاهد و نزدیک به 500 نفر دیگر از متقاضیان استخدام که به رغم شرکت در آزمون از سه سال قبل تاکنون تعیین تکلیف نشده اند، تصریح کرد.

اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواهان تسریع در تعیین تکلیف نیروهای آموزشی عشایر شد.

حسن تامینی نماینده رشت در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت بی توجهی به وضعیت نابسامان اشتغال در کشور شد.

همچنین فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار جلوگیری از افزایش قیمت خودرو شد.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش در مجلس در تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در حل مشکلات حوزه آبرسانی شد.

رجب رحمنی، سیدمرتضی حسینی و داوود محمدی نمایندگان تاکستان و قزوین در مجلس در تذکری مشترک به وزیر دادگستری بر تسریع در تعیین تکلیف نهایی چاه های فاقد پروانه در قزوین و حل مشکلات موجود با همکاری دیوان عدالت اداری تاکید کردند.

کمال علیپور و سیدهادی حسینی نمایندگان قائمشهر در مجلس در تذکری مشترک به رییس جمهوری خواستار «توضیح درباره علت صدور بخشنامه غیرقانونی راجع به ماده 180 قانون بودجه سال 1393 کل کشور از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری» شدند.

عباس فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت دریافت مبالغ اضافی بابت شهریه مدارس غیردولتی و دولتی پیش دبستانی شدند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیران صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیر علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور شد.

محمدابراهیم محبی و علی جلیلیان نمایندگان سنقر و اسلام آباد غرب در تذکری مشترک به وزیر کشور بر لزوم برخورد با یکی از مدیران استانداری کرمانشاه به خاطر طرفداری صریح از سران فتنه 88 تاکید کردند.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم پرداخت به موقع وجوه خرید تضمینی چای کشاورزان و همچنین جلوگیری از قطع درختان جنگل ها تاکید کرد.

لاله افتخاری نماینده تهران در تذکری به وزیر نفت پیگیر علت تعیین تکلیف نشدن دعوت شدگان به مصاحبه استخدامی این وزارتخانه شد.

منصور حقیقت پور نماینده اردبیل نیز در تذکری به وزیر کشور بر تسریح در اجرای تقسیمات کشوری تاکید کرد.

ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان در تذکری به رییس جمهوری خواستار ممانعت از کنار زدن نیروهای مومن انقلاب از چرخه نظام مدیریتی کشور با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب شد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین بر اقدام هماهنگ دولت در عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار کارگزاران نظام شد.

کارخانه در تذکری به وزیر امور خارجه از وی خواست تا در مذاکرات با گروه 1+5 بر غنی سازی 20 درصدی به عنوان نقطه عطف میثاق ملت ایران با شهدای هسته ای تاکید کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز