رسایی در تذکر اصل ۷۷

اجازه دفاع در مقابل صحبت های روز گذشته یکی از نمایندگان را می خواهم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۹:۰۰
کد خبر: ۳۹۱۰
اجازه دفاع در مقابل صحبت های روز گذشته یکی از نمایندگان را می خواهم
حمید رسایی در تذکری نسبت به اظهارات یک نماینده در رابطه با رو کردن پرونده دادگاه ویژه روحانیت وی در صحن علنی انتقاد کرد و به لاریجانی گفت: شما به استناد اصل 77 باید اجازه صحبت را به من بدهید و از نماینده خاصی حمایت نکنید.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا در جلسه علنی امروز چهارشنبه حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری آیین نامه ای به استناد ماده 77 و در ادامه تذکر روز گذشته در صحن علنی که منجر به مجلس شد گفت: روز گذشته نکاتی را متذکر حضرتعالی شدم که البته بخشی از آنرا که مربوط به اخطار قانون اساسی مان بود اجازه ندادید که عنوان کنم.


وی خطاب به لاریجانی ادامه داد: در ادامه تذکر من یکی از آقایان در تذکری دیگر نکاتی را از پشت تریبون مطرح کرد مبنی بر آنکه اجازه دهید پرونده دادگاه ویژه روحانیت رسایی را رو کنم.


لاریجانی در این میان خطاب به رسایی گفت: این نماینده اسمی را از شما نبرد و ما برداشتمان این نبود که آن شخص شما هستید.


رسایی نیز در پاسخ با انتقاد از اینکه سید کاظم دلخوش در جلسه علنی دیروز وقت تذکر نگرفته بود گفت: شما باید اجازه صحبت به من دهید و در عین حال از نماینده خاصی در مجلس شورای اسلامی دفاع نکنید.


وی با تاکید بر آنکه اجازه می خواهم به استناد اصل 77 در مورد صحبت های غیرمجاز دلخوش صحبت کنم با واکنش لاریجانی منجر شد و رییس مجلس شورای اسلامی با وارد ندانستن تذکر رسایی از شنیدن ادامه حرف های وی خودداری کرد.


به گزارش برنا پس از وارد ندانستن تذکر حمید رسایی از سوی رییس مجلس وی با صدای بلند اعلام کرد که این عین دیکتاتوری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز