وزیر امور اقتصادی و دارایی:

سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه ۹۰ افزایش می‌یابد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۲۷
سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه ۹۰ افزایش می‌یابد
حسینی گفت: آمارهای پیشنهاد شده برای درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه 37 هزار میلیارد تومان بود که با تغییراتی که در مجلس داده شد، قطعاً سهم این درآمدها افزایش می یابد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "سید شمس الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی، اظهارداشت: آمارهای اولیه پیشنهاد شده برای درآمدهای مالیاتی در بودجه سال جاری 37 هزار میلیارد تومان از طریق مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم بود که با توجه به تغییراتی که در مجلس داده شده و کاهش درآمدهای نفت از 57 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان قطعاً سهم درآمدهای مالیاتی بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: بر اساس تکلیفی که در برنامه پنجم توسعه مشخص شده باید به سمتی حرکت کنیم که همه ساله سهم بیشتری از درآمدهای دولت از محل مالیات تأمین می شود.
 
حسینی هدف از سفرهای استانی هیأت دولت را شناخت بهتر و بیشتر دولت نسبت به مناطق و شهرستانهای مختلف ذکر کرد و گفت: در این سفرها فرصتی فراهم می شود که مسئولین و مردم شهرستانها مسائل و مشکلاتشان را بطور مستقیم به دولت منتقل می کنند.

سخنگوی اقتصادی دولت، بیان کرد: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان به عنوان یکی از تسهیلات رفاهی این شهرستان، در آینده شاهد بهره مندی 7000 مشترک گاز خواهیم بود.

وی همچنین از اجرای عملیات اجرایی شهرک صنعتی صنایع آلاینده خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی فضایی را فراهم می کند تا صنایع آلاینده از سطح شهر جمع آوری و در این منطقه متمرکز شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز