در گفت‌و‌گو با برنا اعلام شد

تخم مرغ ارزان می شود

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۹:۰۸
کد خبر: ۶۹۱۴۱
تخم مرغ ارزان می شود
مدیرعامل اتحادیه سراسری میهن از عرضه گسترده تخم مرغ به منظور کاهش قیمت این محصول در بازار خبر داد و گفت: هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت 2 هزار و 150 تومان در حال توزیع است.

"هدایت اصغری" مدیرعامل اتحادیه سراسری میهن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برنا، از عرضه گسترده تخم مرغ به منظور کاهش قیمت این محصول در بازار خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مسوولان وزارت‌خانه‌های صنعت، تولید و تجارت و جهادکشاورزی مقرر شد هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت 2 هزار و 150 تومان تحویل توزیع کنندگان شود.

وی افزود: واحدهای توزیعی ملزم هستند هر کیلوگرم تخم مرغ را با قیمت 2 هزار و 400 تومان و شانه‌ای 5 هزار تومان تحویل مصرف کنندگان دهند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری میهن با بیان این‌که قیمت تخم مرغ طی روزهای گذشته روند نزولی پیدا کرده است، گفت: باید در زمانی‌که محصول مازاد وجود دارد آن را از تولیدکنندگان خریداری شود و هنگامی‌که تقاضا افزایش می یابد در اختیار مصرف کننده قرار گیرد تا مانع از افزایش قیمت در بازار شود.

اصغری با بیان این‌که تنظیم بازار تخم مرغ به این اتحادیه واگذار شده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد به منظور حمایت از تولیدکنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام نهادهای دامی از جمله ذرت و سویا را با قیمت هرکیلوگرم 450 و 490 تومان در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز