کارشناس مسایل سیاسی

پیگیری فتنه گری از سوی سران فتنه به قوه قضاییه بر می گردد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۰۲:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۳
پیگیری فتنه گری از سوی سران فتنه به قوه قضاییه بر می گردد
رجبی گفت: صدور بیانیه از سوی سران فتنه و آزادی کامل آنها در برگزاری ملاقات ها برای استمرار جریان فتنه به حرکت قوه قضاییه بر می گردد.
فاطمه رجبی کارشناس مسایل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا، با اشاره به معنا و مفهوم ادامه فتنه گری از سوی سران فتنه بعد از حضور حماسی مردم در 9 دی گفت: حماسه 9 دی سال گذشته واکنش قطعی و تمام عیار ملت در مقابل فتنه گرانی بود که عاشورای حسینی را برای اولین بار در تاریخ ملت ایران به ننگ گرفتند. 

وی با بیان اینکه ننگی که فتنه گران در عاشورای سال گذشته به وجود آوردند برای همیشه در پرونده آنها ثبت شد، افزود: سران فتنه این ننگ را به نام خود ثبت کردند. 

کارشناس مسایل سیاسی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در 9 دی نه تنها به فتنه گران و سران داخلی آنها بلکه به دنیا پاسخی دندان شکن دادند، لذا استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسراییل به شکست فتنه گران با مسئله 9 دی این واکنش ملی اعتراف کردند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سوال که چرا به دنبال حماسه 9 دی و 22 بهمن که پرشور تر از سال گذشته و با وحدت و یکپارچگی بیشتر به انجام رسید همچنان فتنه گران در صحنه حضور دارند و اعلام موجودیت می کنند، گفت: امسال سران فتنه برای روز عاشورا اطلاعیه صادر و هواداران فتنه گر خود را برای تظاهرات و فتنه گری در روز عاشورا دعوت کرد اما خوشبختانه پاسخ دندان شکن سال گذشته مردم به هواداران مفلوکشان اجازه نداد که به خیابان بیایند یعنی فتنه گران از سرانشان عاقل تر بودند. 

رجبی تاکید کرد: برای سران فتنه حداقل از بین ایرانیان حسینی و اقلیت های مذهبی در ایران که به امام حسین علاقه دارند هواداری باقی نمانده است. 

وی ادامه داد: فقط بهاییان و یهودی های صهیونیست به عنوان طرفدار برای سران فتنه باقی ماندند. البته آنها هم جرأت حضور در عرصه و پاسخ به بیانیه آنها را در روز عاشورا نداشتند.
 
کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: صدور بیانیه از سوی سران فتنه و آزادی کامل آنها در برگزاری ملاقات ها برای استمرار جریان فتنه به حرکت قوه قضاییه بر می گردد. 

رجبی یادآور شد: چندی پیش رییس قوه قضاییه گفت: بی انصافی است که قوه قضاییه را متهم کنند که در مقابل سران فتنه کاری انجام نداده است. چگونه می توانیم سخن ایشان را با رفتار قوه قضاییه انطباق دهیم؟
 
وی با طرح این سوال که قوه قضاییه چه حرکتی در قبال فتنه گران اعم از سران و آدم های درجه 2 فتنه انجام داده که مانع از استمرار حرکت آنها شود گفت: آیا سران فتنه تحت کمترین تعقیب قانونی قرار گرفتند؟ ما فعالان سیاسی خبری از تعقیب آنها نداریم. 

کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد: قوه قضاییه چه برخوردی با صادرکنندگان بیانیه در ایام  عاشورا داشت؟ از زاویه دیگر قوه قضاییه چه برخوردی با افرادی که مجرم شناخته شدند و محکوم شدند داشته است؟ چرا که افرادی مانند بهزاد نبوی و تاج زاده زندانی هستند ولی به عنوان مرخصی بیرون می آیند و در کیش و بابل با برخی برای استمرار حرکت ملاقات می کنند و مصاحبه آنها در خارج از کشور پخش می شود. 

رجبی بر این اساس ادامه داد: مسائل مذکور نشان می دهد قوه قضاییه هیچ گونه اراده ای برای کمترین تعقیب سران فتنه و فتنه گران از خود نشان نداده و هیچ تصمیمی برای آینده تا این زمان ملاحظه نشده است. 

کارشناس مسایل سیاسی حماسه 9 دی سال گذشته را واکنش قطعی مردم به فتنه گران دانست و متذکر شد: متاسفانه به نظر می رسد با توجه به برخورد قوه قضاییه با سران فتنه مطالبات مردم همچنان در بایگانی قوه قضاییه باقی و خاتمه یافته تلقی می شود و این مسأله است که اجازه می دهد فتنه گران همچنان در صحنه باقی بمانند. 

رجبی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در ماه های اخیر به تعقیب قانونی فتنه گران تاکید داشتند ولی قوه قضاییه ماه گذشته عکس این مطالبه را دنبال کرده و به محض مشاهده اعتراض و انتقادی که نسبت به آزادی عمل آقازاده لندن نشین و یک مجرم فراری صورت می گیرد روزنامه، سایت و افراد را تحت تعقیب قرار می دهند و متوقف می کنند و یا با برخوردهایی اهانت آمیز با منتقدین برخورد می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز