در واکنش به پوشش ورزشی رییس جمهور؛

امان الله قرایی مقدم: این حرکت، ملی‌گرایی را نشان داد/حرکت نو و جالبی بود

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۹:۴۶
کد خبر: ۱۹۶۲۶۵
امان الله قرایی مقدم: این حرکت، ملی‌گرایی را نشان داد/حرکت نو و جالبی بود
یک جامعه شناس گفت: با توجه به اینکه فوتبال امروزه در مرکز توجه همه افراد و زندگی ما قرار دارد و هوش و حواس ما به این مساله جلب شده است، کار جالب و نویی است.

امان الله قرایی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس باشگاه جوانی خبرگزاری برنا گفت:«عکس شخصی رییس جمهور که توسط شخص ایشان در فضای مجازی منتشر شد، بازخوردهای متفاوتی را به دنبال داشت.»

وی در ادامه افزود:«این حرکت از نظر تقویت روحی و روانی خوب بود و توجه به جامعه ورزش که از سوی جوانان کشور صورت می گیرد، جنبه ملی و میهنی دارد. توجه به کشور و ملی گرایی را در جامعه نشان می دهد و از نظر من امر موجه و خوبی برای ابراز هویت ملی و روح و روان جامعه است.»

قرایی مقدم خاطرنشان کرد:«با توجه به اینکه فوتبال امروزه در مرکز توجه همه افراد و زندگی ما قرار دارد و هوش و حواس ما به این مساله جلب شده است، کار جالب و نویی است.»

این جامعه شناس تاکید کرد:«با توجه به اینکه در راه سرافرازی کشور، جوانان تلاش می کنند که در همه میادین فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و ... رییس جمهور هم دوشی زیبایی را انجام داد. همانطور که رسم است و در بسیاری از موارد افراد درجه یک کشورها حضور اینچنینی خواهند داشت.»

قرایی مقدم در پایان عنوان کرد:«برای من جالب است ایرانیانی که سال هاست مهاجرت کرده اند، و شاید حتی ایران را ندیده باشند، هویت و همیت ملی را پاس می دارند و هنوز با لباس ورزشی و صورت های به رنگ پرچم ایران، با اشک شوق ایران را تشویق می کنند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز