دو دانگ از یک واحد تجاری در خوانسار وقف تهیه جهیزیه دختران بی‌بضاعت شد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۱:۲۷
کد خبر: ۲۰۱۲۵۷
دو دانگ از یک واحد تجاری در خوانسار وقف تهیه جهیزیه دختران بی‌بضاعت شد
حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامیگفت: دو دانگ از یک واحد تجاری در این شهرستان وقف تهیه جهیزیه دختران بی بضاعت شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار از ایجاد دو وقف جدید همزمان با برگزاری طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: در یکی از آنها، دو دانگ از یک واحد تجاری در این شهرستان وقف تهیه جهیزیه دختران بی بضاعت شد.

به گزارش سرویس باشگاه جوانی خبرگزاری برنا به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار اظهار داشت: همزمان با برگزاری طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان خوانسار دو وقف جدید به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مراسم ویژه طرح ضیافت الهی در جوار آستان مقدس امامزادگان شهرستان خوانسار و نیز تبلیغات گسترده صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ وقف، مهردادغزاله ، واقف خیراندیش دو دانگ از سه باب واحد تجاری خود را در محله ارسور با نیت کمک به تامین هزینه های حسینیه ارسور وقف کرد.

نصیرالاسلامی با اشاره به دیگر وقف انجام شده توسط این خیر گرانقدر ، گفت: دیگر موقوفه به ثبت رسیده در ایام ماه مبارک رمضان، دو دانگ از واحد تجاری دیگریست که با نیت تهیه جهیزیه دختران بی بضاعت و نیز تامین مخارج تحصیل دانش آموران بی بضاعت به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: ارزش کل این موقوفات بالغ بر 900 میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز