باند جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در فهرج منهدم شد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۰:۳۸
کد خبر: ۲۲۵۷۹۳
باند جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در فهرج منهدم شد
فرمانده انتظامی فهرج استان كرمان از دستگیری باند سه نفره جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در عملیات صبح امروز ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ"مهدی پنجعلی زاده" گفت:در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت یك باند جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در منطقه نگین كویر این شهرستان ، دستگیری اعضاء این باند در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از یك سری اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی موفق شدند محل اختفا تمامی نفرات این باند را شناسایی كنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:پس از هماهنگی با مقام قضائی صبح امروز ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یك عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری تمامی اعضا این باند سه نفره جعل اسناد و توزیع مواد مخدر شدند.

سرهنگ"پنجعلی زاده" ابراز داشت:در بازرسی از محل اختفا این متهمان، انواع مواد مخدر سنتی و چندین فقره مدارك شناسایی و اسناد جعلی از جمله كارت ملی و مباین نامه كشف شد.

وی بیان داشت:در بازجویی از این افراد مشخص شد این مدارك شناسایی جعلی برای اتباع بیگانه غیر مجاز كه قصد تردد و زندگی در استان های مركزی كشور را دارند ساخته و به قیمت بالایی به آن ها واگذار می شود.

فرماند انتظامی فهرج تصریح كرد:متهمان پس از تكمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز