اعطای کرسی پژوهشی به دکتر ˝قرآن نویس˝

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۲۰:۲۹:۲۸
کد خبر: ۲۶۰۶۷۰
اعطای کرسی پژوهشی به دکتر  ˝قرآن نویس˝
کرسی پژوهشی در زمینه ˝ تکنولوژی پلاسما ˝ به دکتر قرآن نویس رئیس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات اعطا شد.


از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ، کرسی پژوهشی در زمینه " تکنولوژی پلاسما " به دکتر قرآن نویس رئیس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات اعطا شد.

به گزارش گروه علمی فناوری برنا، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، طی مراسمی با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین دکتر سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور، کرسی پژوهشی را به دکتر محمود قرآن نویس استاد برجسته و عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات اعطا کرد.

بر اساس این گزارش صندوق حمایت از پژوهشگران، در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیت ها، نخبگان ، اساتید دانشگاهها و همچنین نمایندگان رسانه های همگانی برگزار شد، به دکتر " محمود قرآن نویس " کرسی پژوهشی در زمینه " تکنولوژی پلاسما " اعطا شد.

دکتر قرآن نویس هم اکنون در سمت ریاست مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کند.

لازم به ذکر است، استادان بنام و دانشمندان ایرانی در داخل و خارج از کشور که بلحاظ علمی شناخته شده باشند و نگاه راهبردی به تحقیقات خود داشته باشند، با دریافت کرسی پژوهشی، بمدت ده سال مورد پشتیبانی مالی صندوق حمایت از پژوهشگران قرار می گیرند.

تاکنون 21 کرسی پژوهشی از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران به تیم های تحقیقاتی و یا دانشمندان ایرانی داخل و خارج از کشور اعطا شده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز