مراسم افتتاحیه اکران «۵ستاره» برگزار شد ؛

سینما آفریقا «۵ستاره» شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۸۵۸۱۲
سینما آفریقا «۵ستاره» شد
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «5ستاره» شامگاه سه شنبه 16 اردیبشت ماه؛ با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما آفریقا برگزار شد.

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «5ستاره» به کارگردانی مهشیدافشارزاده و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی شامگاه سه شنبه 16 اردیبشت ماه؛ با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما آفریقا برگزار شد.

به گزارش سرویس سینما و تئاتر خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «5ستاره» به کارگردانی مهشیدافشارزاده و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی شامگاه سه شنبه 16 اردیبشت ماه؛ با حضور جمعی از بازیگران و عوامل این فیلم و برخی چهره‎های شناخته شده عرصه هنر و مطبوعات سینمایی در سینما آفریقا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پوستر این اثر سینمایی برای حضار در سالن رونمایی شد، سپس امیر سمواتی با حضور بر روی سن در سخنانی کوتاه گفت: خوش آمدگویی اینجانب را در مراسم افتتاحیه فیلم «5ستاره» پذیرا باشید و امیدوارم حاصل تلاش من و همه همکارانم در این فیلم مورد رضایت و پسند شما قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه «5ستاره» چند روز پیش از موعد مقرر به اکران درآمد، گفت: اکران فیلم زودتر از زمان تعیین شده، سبب شد، فرصت چندانی برای اطلاع رسانی لازم پیش از اکران وجود نداشته باشد و به یکباره متوجه شدیم که از 17 اردیبهشت قرار است که «5ستاره» به اکران عمومی درآید.

سمواتی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهشید افشارزاده برای ساخت این فیلم به عنوان نخستین حضور وی در مقام کارگردان در سینمای کشور اظهار کرد: امید است حاصل این تلاش ها که بیشتر نشأت گرفته از دغدغه‌های اجتماعی امروز جامعه مان است و البته در بسیاری از سکانس ها با درون مایه طنز نیز همراه است، با اقبال مواجه شود.

تهیه کننده «5ستاره» در ادامه به معرفی دیبا زاهدی از بازیگران اصلی فیلم پرداخت و گفت: این هنرمند جوان با این فیلم درخشید و خود را با بازی درخور به عرصه بازیگری سینمای کشور معرفی کرد.

سمواتی در پایان از حضار دعوت کرد پس از پخش آنونس فیلم به تماشای این اثر سینمایی بنشینند.

در این مراسم علاوه مهشید افشارزاده، عبدالرضا تبریزی، امیر سمواتی، علی اکبر قاضی نظام، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، دیبا زاهدی و سایر عومل پشست صحنه فیلم، چهره‌های شناخته شده مطبوعاتی و سینمایی همچون هوشنگ گلمکانی، غلامرضا موسوی، عزت الله رمضانی‌فر، حسین محب اهری، علی مؤذنی، برزو ارجمند، علی صادقی، جلیل فرجاد، هوشنگ قوانلو، مریم کاظمی و ... حضور داشتند و بازار فیلم و عکس یادگاری در سالن مملو از جمعیت سینما آفریقا با کارگردان و بازیگران این اثر و سایر هنرمندان گرم بود.

ورود بهنوش بختیاری به داخل سالن انتظار با تاخیر زیادی همراه شد و این هنرمند از همان لحظه ورود با استقبال دوستدارانش مواجه شد، برزو ارجمند و علی صادقی دیگر بازیگرانی بودند که حضورشان در این مراسم حاشیه‌های شیرینی را رقم زد.

همچنین کودکان دیروز به یاد ایام خوش کودکی در کنار حسین محب اهری؛ هنرمند پیشکسوت کشورمان عکس یادگاری گرفتند و با نمایش این اثر اکران عمومی فیلم سینمایی «5ستاره» کلید خورد.

گفتنی است، «پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است. این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود و در پی یافتن کار برای تأمین هزینه دانشگاه، ماجراهایی برای او رقم می‌خورد.

شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری، دیبا زاهدی و... بازیگران اولین اثر بلند سینمایی مهشید افشارزاده هستند.

اکران عمومی فیلم سینمایی "5ستاره" از امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه در سینماها آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز