در راه جشنواره فیلم فجر

نگاه جشنواره به فیلم‌ها باید نگاهی به˝فرهنگ وهنرایرانی˝ باشد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۹۵
نگاه جشنواره به فیلم‌ها باید نگاهی به˝فرهنگ وهنرایرانی˝ باشد
محمدعلی طالبی کارگردان سینمای کشورمان گفت: نگاه یک جشنواره به فیلم‌ها نگاهی است به فرهنگ و هنر و این خط را همیشه داوران جشنواره باید حفظ کنند.
محمدعلی طالبی کارگردان سینما که امسال با فیلم سینمایی "باد و مه" در جشنواره بیست ونهم فیلم فجر حضور دارد، در مورد جشنواره فجر گفت: ارزش جشنواره‌ها به قدمت آنهاست، این جشنواره نزدیک به 30 سال است که برگزار می‌شود و  طی این سال‌ها فعالیت‌های مثبتی داشته است و در بعضی از قسمت‌ها بهتر از جشنواره‌های بین‌المللی دنیا عمل کرده است.

وی در ادامه افزود: البته در کنار تمام موفقیت‌ها، کاستی‌ها و نقاط ضعفی هم داشته است که می‌توان به کمبود سالن‌های سینما، نحوه نمایش فیلم‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

کارگردان فیلم "کیسه برنج" گفت: جشنواره فیلم فجر هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود، به هر حال هر دوره مدیران خاص خود را دارد و ممکن است علایق و سلایق آنها فرق کند ولی باید به مدیران سینمایی زمان داد تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر این رویداد سینمایی باشیم.

وی در پایان در مورد انتظارات خود از هیات داوری گفت: نگاه یک جشنواره به فیلم‌ها نگاهی است به فرهنگ و هنر و این خط را همیشه داوران جشنواره باید حفظ کنند و همیشه نگاه عادلانه‌ای به فیلم‌ها داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز