حضور جوانان استان البرز در سرزمین نور

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۲۶
حضور جوانان استان البرز در سرزمین نور
جوانان استان البرز بیشترین زائرین این استان را در سرزمین‌های نور تشکیل دادند.
به گزارش خبرنگار پایداری برنا، همزمان با آغاز سال جدید و بهار طبیعت، مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شاهد حضور گسترده آحاد امت حزب الله از سراسر کشور بود و بخصوص حضور پر رنگ جوانان مشتاق فرهنگ جهاد و شهادت در این مناطق چشمگیر بود.

سردار حمزه میرتقی جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) در جوار یادمان شهداء لشگر ده حضرت سید الشهداء(ع) در منطقه فکه، گفت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگذاری به بهترین بندگان خود را روزی کرد، با دیدن جوانان پاک و با ایمان که از سراسر کشور خود را به مناطق عملیاتی جنوب کشور رسانده‌اند شاهد صحنه‌های معنوی بی نظیری از ارادت و خلوت نمودن این عزیزان با شهداء گرانقدر هستیم.

میرتقی در ادامه گفت: در ایام سال جدید استقبال کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطقی که در دورانی نه چندان دور صحنه آزمون بهترین بندگان خدا بود نشان از پر رهرو بودن راه شهیدان دارد و در بین این زائرین قشر جوان و نوجوان با دل‌های پاک و ضمیری آگاه ارتباط معنوی خاصی با شهداء برقرار کرد که نشان از نزدیکی افکار نسل قدیم و نسل جدید است.

وی افزود: خوشبتانه وضعیت اسکان و سرویس دهی به زائرین از پانزدهم اسفند ماه سال گذشته تاکنون وضعیت قابل قبولی دارد و دست اندرکاران این کار با جدیت مشغول انجام این وظیفه مقدس است و لازم است در اینجا از برادر خوبم سرهنگ پاسدار نادر ادیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و کارکنان زحمتکش این اداره کل تشکر کنیم که از اسفندماه حضور فعالی در مناطق جنگی داشته‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: امسال حدود 20000 هزار نفر از مردم خوب استان البرز طی دیدار از سرزمین‌های نور با آرمان‌های شهداء تجدید بیعت کردند که این تعداد نسبت به سال‌های گذشته رشد مناسبی داشته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز