تغییرات سرافزاز به مرکز بسیج صداوسیما رسید

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۶۹۲۹۴
تغییرات سرافزاز به مرکز بسیج صداوسیما رسید
مرکز بسیج در دوره جدید فعالیت‌های خود که با حضور عاطفی صورت می‌گیرد،در کنار تولید آثار رادیویی و تلویزیونی،مأموریت‌های دیگری را نیز به عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تصور اولیه درباره «مرکز بسیج» صداوسیما با فعالیت‌هایی که در این مجموعه صورت می‌گیرد تفاوت زیادی دارد. این مرکز نه نیرویی نظامی بلکه بخشی فرهنگی در صداوسیماست که در سال‌های اخیر در حوزه تولید برنامه نیز فعال‌شده است. این مرکز پیش‌ازاین توسط «علی‌اصغر جعفری» اداره می‌شد. جعفری چندی پیش از سوی سرافراز به‌عنوان معاون منابع انسانی سازمان صداوسیما منصوب شد.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده «محمود عاطفی» که در حال حاضر رییس سازمان سینمایی نیروهای مسلح است، برای به عهده گرفتن این مسئولیت انتخاب‌شده و به‌زودی حکم وی اعلام رسانه‌ای خواهد شد. حکم رییس بسیج صداوسیما صرفاً از سوی رییس این سازمان اعلام نمی‌شود و علاوه بر سرافراز سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در تعیین مدیر این بخش دخالت دارد.

عاطفی علاوه بر مدیریت در مرکز بسیج، تجربه حضور در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما به‌عنوان مدیر را نیز دارد. قرار است مرکز بسیج در دوره جدید فعالیت‌های خود که با حضور عاطفی صورت می‌گیرد، در کنار پیگیری برنامه‌های معمول و تولید آثار رادیویی و تلویزیونی، مأموریت‌های دیگری را نیز به عهده بگیرد که به‌زودی درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز